Morn fra Trondheim Seinvakt idag, derfor hjemme og nyter kaffe enda En mnd til neste flytur..hvordan skal det gå Ha en nydelig dag
God morgen fra hovedstaden. T-5 dager til årets første utenlandstur. Langt unna Corona, men med fare for vulkanutbrudd rapporteres det om nå. Det er alltid noe...
God morgen fra SK803, som akkurat nå får de-icing. Flyet var passe nedsnødd etter at nattens nedbør hadde klumpet seg betydelig. Resten av arbeidsuka tilbringes i UK, og med ettermiddagsfly tilbake på fredag så sørget jeg for at det ikke venter noen bil på OSL når jeg kommer hjem . Til overmål gjorde Øvre Romerike Taxi det de skulle i dag også og sto pent parkert utenfor 3 minutter før avtalt tid Ha en strålende en!
God onsdag fra hovedstaden. Kaprer tråden her til et lite spørsmål. Jeg brukte FlyPremium for første gang - det funka fint og jeg så at Plus billettprisene falt fra 18k til 12k i innenriks Skandinavia. Men jeg ble trukket 18k. Noen som ved om man kan fikse dette selv eller om (og til hvem) man skal ringe?
God onsdag, 48 timer unna avreise for helgetur. har satt i gang «Timeshifter» app for å komme jetlag i forkjøpet, så nå har jeg fått beskjed om drikke litt kaffe og holde meg i mørket de neste timene. Det første rådet skal alltids gå bra, verre med råd nummer to. Appen sier jeg må ta på solbriller hvis jeg er utsatt for lys, men føles litt kleint å sitte med solbriller en regntung januarmorgen i åpent kontorlandskap, så tror jeg får gå for en mellomvei.
God onsdag fra 32bussen på vei til div møter. Mens jeg ser søla skvetter på utsiden teller jeg ned t - 10 til SQ C. Sliter enda med valgets kval på menyene, men lurer på om det blir en av deres nye ramensupper ene veien og lobster thermidor andre veien!
God morgen fra Viken. Plutselig er det snøfall...Trodde vinteren var over? Vel vel, må kanskje ta fatt i skiene igjen, enn å se på billet priser for ny long weekend, LHR safari er savnet og en kan vel kanskje book OSL-LHR og LHR ut med annet selskap Det er lov å drømme. T- for lenge til. SAS poeng tikket ut, P10 og Sixt poeng, forsatt ikke nådd 100k ,må fly mer eller spise mer ute... Riktig god dag i luften som på bakken.
God morgen fra hovedstaden. Våknet opp til sludd i dag så får krysse fingrene for at det ikke kommer noe snø! Ellers er det lite som står på planen i dag. God lille lørdag ønskes!
Onsdag! Snart helg! Ser at all flytrafikk er stanset nord for Røros, det går kanskje ut over noen her inne? https://www.nrk.no/trondelag/flytrafikken-i-nord-slatt-ut-1.14881110
God ettermiddag fra det sørlandske! Atskillig bedre vær enn Yr forutså, -vi får nyte det så lenge det varer. T-2 til KRS-OSL~~Kiel~~OSL-KRS. Skal bli interssant/spennende å se om forhåndsbestilt parkering OG lading fungerer på innendørsparkeringen på KRS. Hvis ikke, skal jeg selvfølgelig sutre på IF . T-50 til MR til HAM, T-86 til MR til GDN, men skal forhåpentligvis ha en tur til GDN i starten av mars. Har begynt å nose på en CT til S.Amerika i andre halvpart av overskuelig fremtid.. Det er litt for mange steder jeg vil/bare må besøke, så jeg må nok supplere med noen kjøpte billetter og open jaw. Ha en fortreffelig lillelørdag!
God ettermiddag fra Bergen! Overraskende nok ikke jetlag etter langweekend i L.A. Ny tur til SOG via OSL, og hjem igjen i morgen SOG-OSL-BGO. Noen ville klaget med 8 legs på en uke, men syns det er bare helt toppers. Ønsker alle en fin dag
God ettermiddag fra Den Arktiske hovedstaden Nå skal vi på spotantur til Oldervik også blir det speidern ikveld. Mer skjer det ikke her. Så ha en flott onsdag alle sammen
God kveld! Hjem fra Stockholm i går, og jammen var man ikke blitt EBG i dag. Ble feiret med 30 mil i bil.......
Har tur til LHR 13. mars, men kommer til å bli helt til 16. Men lurer på å prøve noen andre lounger enn Lufthansa loungen før jeg reiser hjem. T-44
Ved EBG/D status eller C billetter, har du tilgang til følgende: United--->Bobler SilverKris--->Mat Air Canada--->Noe har de vel som de andre loungene ikke har? LH C(C kun C billeter u/*A EBG)/Senator(EBG/D)---> Et eller annet snacks, gode seter?
God morgen fra Oslo. På tide å søke visum til Kina. Mye bra flightdeals og hotellpriser fremover.......