God søndag fra Oslo. Her har man allerede justert seg inn på sommertid og er litt gretten for at det er akkurat denne søndagen man skal opp tidlig for å fly. Vurderer å kjøre en hettegenser som @Upsaker på tur, men redd for å bli stirret i hjel ab den skumle mannen i Frankfurt på returen Forøvrig er det i dag man skal ta en for laget å fly Air China F, det blir spennende tror jeg. Har ikke høye forventinger så treffer de som United er det jo bare hyggelig. Setene ser jo meget fortreffelige ut, og det er fortsatt en drøss med seter igjen i kabinen til salgs, så det lover jo en god reise. Ha en fin dag videre!
Solen skinner! Tåken måtte lette litt først, men nå varmer det godt i vinduskarmen. Ønsker alle en finfin søndag, i CA F, lounger I inn og utland, på ski, i sengen, på hytta, eller hvor dere nå er.
God søndagsmorgen fra havstrilelandet..... med smale øyne. Ramlet utpå med nesten 2 filmer , langt ut i de små timer i går/dag. Ikke noe sjakktrekk når en i tillegg skulle stille klokka. Får se om jeg kan komme meg gjennom dagen med litt mosjon når trøttheten kommer sigende. Selv i vanlig hverdagsmodus får jeg en ytelsesnedtur midt på dagen. Ca en time etter lunch vil helst min indre ape klatre opp i et tre og lage en lauv-seng og ta en middagshvil.
Strålende sol meldes fra Hovedstaden. Det tikket nettopp inn melding fra SAS om at budet mitt på 400 SEK for oppgradering fra GO til Plus OSL-SVG i morgen gikk igjennom, så nå er det faktisk niende gang på rad at så skjer.
God formiddag fra Melia i Alicante. Sola bestemte seg endelig for å komme fram, passer greit etter skinke og Cava frokost. Ikke noe stress med å ta den "siste" plassen på stranda heller, rimelig folketomt. Heldigvis holder El Corte Ingles søndagsåpent, så vi skal prøve å fylle noen kolli for hjemreisen.
Tusen takk til @Are som tar en for laget og kjører one case study for oss! Jeg er spent og ser frem til rapport og bilder Ellers viser påskefjellet seg fra sin beste side i dag! Vindstille, sol og perfekte forhold i sporet Ha en deilig søndag alle sammen
Jada, jeg er helt på landjorda, muligens helt på land-jordet, og ingen flyging før 2. dag. Men akkurat nå kan allverdens førsteklasse- og «book the cook» kokker og lounger og hoteller og restauranter med eller uten Michelin-stjerner ta seg en bolle. Rypene har riktignok ligget litt vel lenge i fysen, (om enn «med frakken på»), så det blir gammeldags langkoking denne gangen. Nå er huset fylt med duft som er et konsentrat av myr og hei, pors og lyng, og et lite stikk av røyksvakt krutt. Dessuten med minner om jaktturer til Kjelatind og Jarlandsfjellet og RIP til min kollega og jaktkompis Haavard. God pinseklokkepalmesøndag, for ikke å si god påskepinseklokkesøndag
God formiddag fra OSL. Påskeferie på Sunnmøre venter. Ikke så ofte jeg flyr DY, men flexbilletter er gode å ha når vanlige billetter er på prisnivå med enveis til Sydney. Stappfullt fly venter, men har heldigvis midtgangsete og ingen bagasje. Forøvrig ikke så verst den (nye?) sushi-ramen bua mellom A10-12. God påske!
God søndag. Her er det en stille og rolig da, foreløpig er den benyttet til litt oppkjøp og formidling av Trumfpoeng, resten av kvelden skal benyttes til å gå gjennom en liten platesamling jeg har kjøpt. Resten av påsken vil bestå av OSL-SVG i morgen tidlig, SVG-OSL på onsdag, OSL - BUD på torsdag med retur på mandag. Og forhåpentligvis noen solfylte dager på diverse uteserveringer i Budapest. God påske.
God kveld frå eit guest office i innanlandsloungen! Dagen i dag har vore brukt til å ete kaker i 1-årsdag på Romerriket. Har ikkje heilt kontroll, men trur eg har klart 10 000 kcal i dag. Dei siste 45 minutta før ein vender nasen heimover skal brukast til å sjå på "VM" i Age Of Empires. Ha ein strålande kveld alle sammen, og lykke til med mandagen med striskjorte og havrelefse!
Dagen er på hell frå ei hytte mellom Valdres og Hallingdal. Ungen er lagt og glasset fylt opp med ein Albarinjo og drømmer om FCT og suite til AKL. Men no tilbake til USA på 200 sider med Aarebrot
Så langt har det gått strålende ombord på flyet. Vi er eneste i F Amenity lit på plassen ved boarding, varm klut kom fort. Champis og nøtter kom også etter kort tid.