Hoy Hoy og god formiddag fra Bangkok. Her var en på Mookata sammen med venner i går. Mookata er grillings ala Thai style og det var 334 thb pr pax og spis og drikk så mye du klarer, kan virkelig anbefales. Ellers våknet en til Donder und Blitzen sammen med et rimelig kraftig regnskyll nå på morgenen. Så da sank temperaturen ute en god del og kaffe kan nytes med terrassedøren åpen. Ikke de aller største planer for dagen, men middagen, den blir ute også i dag. Ha en flott søndag
God morgen fra solbyen Oslo. Nok en dag hvor man våkner av fuglekvitter og solen skinner, dette blir en fin dag. Tenkte ta oss en sykkeltur til edderkoppen Maman i Slottsparken og besøke en koselig cafe på Briskeby. https://vartoslo.no/bydel-frogner-d...edderkoppen-i-slottsparken-er-pa-plass/453211 Ha en strålende søndag alle IF-ere, kom dere ut i solen
God morgen! Kaffe på sengen, mens hunden koser seg ved siden av. Solen skinner, men veldig varmt er det nok ikke. Fikk akkurat sms med farevarsel for snø i morgen, så det kan jo bli gøy å kjøre hjemover sammen med alle som har skiftet til sommerdekk.. Håper alle har en finfin siste dag i april! Kom mai du skjønne milde. (Det er jo lov å håpe..)
Morn fra snørike Trøndelag. Få planer idag, annet enn støvsuging og senere i kveld drikke St Bernardus abt 12 og Westvleteren XII med litt ost til. Som en liten smaksreise til Belgia og Nederland. Ha en avslappende dag
God formiddag fra Hasle. Ble vekket halv ti i dag av brannalarmen og full evakuering. Fått ordnet sen utsjekk så jeg rekker å se formel 1 før innsjekk på Folketeatret. Noen som vet hva slags rom 631 er? Appen sier "hotel room", så er det er jo positivt.
Solkysten har alt av vær i dag! Sol, regn, sludd og snø .. Trøsten er en tur i badstuen før angusen skal på grillen! Godt det er helg T- forsvant
God ettermiddag fra landsbygda. Diesel sugga sleit med EU sjekken på et verksted som jeg tror fisket etter en reparasjons jobb. Naboen her oppe fikser det billigere.
God kveld frå Sunnfjord. Ein lang dag med austlandsveir er over. I morgon skal eg gjere ferdig skattemeldinga mi og skaffe meg ein helsikkes restskatt. Jaujau