Hæ? Ingen søndagstråd?!? Starter en jeg da. Snart tid for boarding her på Gardermoen. InsideFlyer er diskret representert. Tallinn neste, så haddebra
God søndag! Støl og god etter en dag med hagearbeid i går. Det ble også litt mye sol, så jeg er solbrent i tillegg.. I dag er det straks konfirmasjon for en niese, så bunaden er på. Etter konfirmasjonen må jeg hjem og skifte, før det er KISS i Oslo Spektrum. Nå er det heldigvis ikke lenge til neste reise, på torsdag bærer det til Toulouse på årets guttetur. God søndag!
God søndag fra fotballbanen utenfor huset Lader opp til kamp mot sportsklubben 0-19 ikveld.... Lurer på hva jeg skal gjøre fram til det.... Ha en strålende søndag
Man må jo våkne før søndagen starter .. god morgen fra Chicago .. det er et fantastisk vær ute, bare synd det er kaldt . Solen ligger flott over Michigansjøen ... På tide å få seg litt frokost, men den starter ikke før om en halvtime .. Ha en flott dag, hører på NRK1 at det nå bare Vestlandet som har høye sommertemperaturer.
God morgen fra San Diego. Her styrtregner det... og det er ganske uvanlig i mai, i San Diego. Men, jeg trøstet meg med favorittomelett på favoritdiner'n i Encinitas (101 diner).