Her i denne verden er det nå blitt morgen ... solen prøver å titte gjennom, men skyet foreløpig og 24 grader ute .. ryktet sier at demonstrasjonene skal over på denne siden i dag .. ikke vet jeg. Planen i dag er å drikke noen flasker Dom Perignon .. Ha en flott søndag
Mens det i SFO kun er ettermiddag som tilbringes i en passe kjedelig United-lounge i påvente av SAS hjemover om et par timer. Dog hatt 8 fantastiske dager i CA, fra LA til SFO og med vinsmaking i Napa. Nå hjem til vinter in spe og jobb igjen....
God morgen fra sykesenga på Conrad Hong Kong. Takk til de av dere som fikk satt meg i en taxi over til øya i går kveld, jeg hadde ikke klart det uten dere <3 Bare tanken på mer Champagne gjør meg spykvalm akkurat nå, men jeg skal vel klare å presse i meg et par liter DP likevel...
Utrolig at noen timer søvn et par kopper kaffe og 18 liter vann kan gjøre underverker for kroppen. Klar for en ny runde med champagne galopp.. Det er gøy å være på tur
Morn fra Oslo. To ting som slår meg med denne byen etter å ha bodd her i ett år. 1) Ingen bruker refleks 2) En lever i en fantasiverden der været alltid er mye bedre østpå enn vestpå. Gårsdagen i Norges to største byer : God bedring til alle, og ha det kjekt
God morgen fra Grand Hyatt, Singapore! Klokka er 1430 lokal tid, og vi godt i gang med en obligatorisk champagnelunch. Stemningen stiger! Litt kjølig ute idag, kun 31 grader.
Hurra fra Hong Kong, det går mot slutten for free flow DP på Ozone, men vi har store planer for dagen, så blir nok noe mer påfyll. Stay tuned og følg med i klimatoppmøtet sin tråd
God morgen fra hovedstaden! Her er det ikke mye sol, men i alle fall opphold. Ligger i sengen og ser på DFDS som smyger seg forbi Tjuvholmen på vei til Vippetangen. I dag er det klesvask, tur i skogen og 6års-dag på programmet. Deilig med søndag! Litt deilig å slippe det champagne-kjøret borte i HK. EDIT: Og der kom sola også!
#bakis Turboneger i går var magisk. Formen i dag er ikke det Det ser ut som folket overlever i HK. Jeg har mer enn nok med å puste i dag Alt for lenge til neste flytur. God søndag
God morgen fra frokostsalen på Raddison Longyearbyen. Straks ut i vinterkulden (ca minus ti her nå) for en dag med hundekjøring i villmarken!
God søndag fra 2063. Ser ikke så hakkandes galt ut utenfor her nå, men så antydning til de første snøfillene i går. I følge yr så skal det dog ikke være noe problem at jeg ikke får på vinterdekk før torsdag. Dagen byr på en liten økt på mølla for det blir konsert med Melissa Horn i kveld. Ettersom forrige konsert jeg var på var Rammstein så kan vel ingen påstå at jeg ikke har et visst spenn i musikksmaken i alle fall . 27 dager til TG F til Tokyo
God litt utpå dagen frå Valdres. Men nokre er ferdig med DP fylla på taket i HKG, er det enkelte andre som gjer seg klar til å stokke takstein i frostrike fjelldaler. Og i morgon starter 4 hektiske reiseveker, inkludert ei vekes reise i Uzbekistan betalt av det uzbekiske turisbyrået, der me skal komme med anbefalinger om kva ein skal gjera for å få meir turisme. Godt me avslutter med ein tur retur til MIA i SK-C!
God føremiddag frå Aust-Finnmark! Pandionkatten har ikkje vist seg ute på snart éi veke trass i at pandionloungen hardt signaliserer at her er det ope. Vel, med temperaturar stort sett kring 10-talet på den blå enden av skalaen, er nok diamantloungen bra nok... Elles bruker loungeverten tida på å lade batteria etter halløy på fredag fram mot neste halløy komande fredag. Ein toler ikkje halløy fleire dagar på rad lenger. Deltaking på klimatoppmøtet i HKG hadde ført til vekesvis med sjukemelding... Vel, ha ein meir uthaldande sundag!
God søndag på CPH. Overrasket over å se A350 fra SQ, fly denne selv med 777 for et par uker siden. Varig endring fra SQ? Ryker First på SIN-CPH?
Det har vel vore diskutert i diverse trådar, men i farta finn eg berre denne: https://insideflyer.no/forums/threa...hind-the-scenes-med-singapore-airlines.13925/
God formiddag fra Trondheim! Her står litt hus- og klesvask på tapetet, samt en tur ut for å lufte liket... Ha en strålende søndag
Denne er relativt velkjent ja. Artikkel her... Og ja, det er riktig at F på denne ruten forsvant i og med omleggingen 29. oktober