Ja. Søndag er det blitt. Kom meg gjennom natten på sete 59D. Absolutt bakerste rad og begrenset med plass til å legge ned stolryggen. Fikk fire timers søvn da så det er jo ikke så ille. En dusj i loungen og jeg føler meg som et menneske igjen. Snart går turen videre til Arlanda med en 320. Nye møbler i kantina, forresten. Fine å se på, gode å sitte i!
Crappy søndag fra en eller annen pizza plass i Oslo sentrum. Seriøst sliten etter en genial fly og øl, med hovedvekt på det siste i går Men life goes on! En bedre søndag til alle andre! PS: Vlad var et hyggelig bekjentskap
God søndag fra Lillestrøm. Formen er klart på stigende etter lugn helg og et lite GP treff med venner. Nå er jeg ikke av den veldig fordomsfulle typen, og har venner i alle leire, men synes muligens vinneren var litt vel "over the top". Altså... "jeg vil bli kvinne..." (fint nok. You go girl etc) "...men jeg tar f**n ikke skjegget" (really?????). Men... verden går muligens videre allikevel. Og det er betydelig viktigere ting i verden enn GP, og det heter Ishockey VM i Minsk. Norge-Danmark i dag og jeg frykter vi får juling. Ha en fin dag. Med eller uten skjegg.
God lat søndag fra Rogaland, her tusser en fortsatt rundt i slåbrok og TG F tøffler men må vel se å finne fram noe mer passende da det er planer om kinobesøk. Først, en til kopp god kaffe Ha en strålende flott dag alle sammen.
Slapp søndag i det Sørlandske! Ble litt mye tøysevann i natt kanskje. Men deilig å sove til kl 14. Nå skal jeg ikke gjøre noe mer i dag. Trur eg.....
Hei hei hei God eftan fra Sheraton Clublounge i Stockholm. Her er man i gang med Bonusfeber.se og planlegger lansering. Tror det blir tidlig kveld i dag, ja.
God ettermiddag fra SAS loungen på LHR! 1730 til OSL og deretter sisteflyet til Tromsø. Tror det blir film på flyet heller enn jobbing...
God aften fra SK280. Litt ustabilt nett, men funker helt ok. Nå blir det en helvetesuke før eksamen. Jeg logger av nå. Ha en god uke!
God kveld fra bartebyen. Bruins opp til 3-2 inatt,Norge slo Danmark etter en thriller i VM.... Ishockey ruler !!!!! Morra blir det å hente motorsykkelen....gledings. Ferdig med to konfirmasjoner i helga og alt er egentlig bare velstand. Til Tommy ; Go Hawks !!! Ha en fortreffelig søndag
Sportssøndag fra Sheraton Stockholm. Så nesten ut som ordentlig hockey, men kun nesten Sakte film gikk det i Takk, Frode! Lykke til med Boston også. Premier League er over, gikk dessverre slik jeg forventet med Liverpool, selv om man var aldri så nær, dreit vi skikkelig på draget de siste kampene og jeg må ærlig talt innrømme at skuffelsen er større enn noen gang. Ser på diverse sosial media at fans mener "sesongen var mye bedre enn forventet, vi skal være fornøyd med sølv, vi tar pokalen neste år" Taperprat !! There I said it!! Nytrøya er meldt ankommet i Chicago, når begynte neste sesong sa du?? YNWA!
God søndag. Begynner å komme til hektene etter Gumball 3000-fest på Nox med Xzibit og diverse kjendiser. Det gikk noen liter champagne på den festen! Bonusfeber var ihvertfall representert