Riktig god søndag fra bag-drop køa i DUB. Over 1 time venting, 5 skranker ubemannet. Security next. Guinness byttes ut til fordel for Rosevin og croissenter! Bon voyage og goood søndag!
Mer intressant är väl hur ånga som var bemannade? God söndag från Tjörn! Solen skiner och det är ännu en slapp feriedag. Må gott, var än ni befinner er!
God formiddag! Slappfisk-dag i solen her, da temperaturen ikke tillater noe annet. Så nettopp SAS sin A340 fra SFO på himmelen, skulle gjerne vært med den ned til CPH, her er det for varmt... Ha en fin søndag
Hu og hei fra det Sørlandske! Her er det lyn & torden samt øse-pøsevær som gjelder. Vi som hadde tenkt oss på hytta for å bade. Kan jo bli våte i dette været..... Prosjekt nr 2 er å få seg en billett til Berlin på tirsdag. De 2 flightene jeg ønsker er ledige på bonus når jeg søker opp enkeltflightene men ikke når jeg søker opp hele turen. Merkelige greier. Ringte SAS i går kveld. Kom til noen som snakket engelsk, som påstod det ikke var ledig på enkeltflightene heller. Og da jeg søkte opp igjen var det ikke engang billetter til salgs engang på den ruta. Men det er det plutselig nå igjen. Merkelige greier. For prøve å ringe igjen i dag. Hva ellers skal man gjøre i dette dritværet?
Jag upplevde motsatt @Bizflyer Fanns awardbiljett om jag bokade GOT-FRA-ICN men inte om jag bokade enbart FRA-ICN. Inte ens vårt orakel i Atlantaregionen klarade den.
Hallo ja Sitter her i et forferdelig tordenvær, uten strøm, og venter på at regnet skal gi seg så bryggefesten kan starte!
Ankommet i NCE. Ting tar seg kraftig opp! Blacklane First service og vips så var man på plass i suite midt i sentrum! )
Morn fra Fort Lauderdale. Kom meg med en stappfull 757 fra AA igår og greit var det egentlig. Tok forøvrig ikke mer enn 30 min fra jeg gikk av flyet til jeg sto på gata, mest pga det var langt å gå fra gate.
Ah! Ting tar seg opp! Oppklaring underveis. Drar straks på hytta en tur med kidsa, og bonusbillett til Berlin er booket til tirsdag. Hjalp å snakke med en grei svenske som tydeligvis visste hva han gjorde. Yesss!!
Det er ikke Merkelige greier, det er Revenue Management som fungerer. Det dreier seg sikkert om avganger som har noen få seter ledige - og bak dette ligger en styring mot de produktene som SAS tjener mest på ( og tilgangen på Bonus seter drives av de samme mekanismene (var selv med på å utvikle Reservasjon av Bonus seter i vanlig Reservasjons systemer) Det du ser tilgjengelig er 2 produkter f.eks. KRS - CPH og CPH - TXL solgt hver for seg gir disse en langt langt høyere inntekt enn enn KRS - CPH - TXL . Når det er kort tid igjen og få seter gir dette et litt feil inntrykk for Bonus reiser, men det ville vært uforholdsmessig dyrt å utvikle og vedlikeholde egne styringsmekanismer for Bonus billetter (vi vurderte det).