God søndag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 27. juli 2014.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Riktig god søndag fra bag-drop køa i DUB. Over 1 time venting, 5 skranker ubemannet. Security next. Guinness byttes ut til fordel for Rosevin og croissenter! Bon voyage og goood søndag!
     
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Mer intressant är väl hur ånga som var bemannade? :)

    God söndag från Tjörn!
    Solen skiner och det är ännu en slapp feriedag. Må gott, var än ni befinner er!
     
  3. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag! Slappfisk-dag i solen her, da temperaturen ikke tillater noe annet. Så nettopp SAS sin A340 fra SFO på himmelen, skulle gjerne vært med den ned til CPH, her er det for varmt...

    Ha en fin søndag :)
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hu og hei fra det Sørlandske!

    Her er det lyn & torden samt øse-pøsevær som gjelder. Vi som hadde tenkt oss på hytta for å bade. Kan jo bli våte i dette været.....

    Prosjekt nr 2 er å få seg en billett til Berlin på tirsdag. De 2 flightene jeg ønsker er ledige på bonus når jeg søker opp enkeltflightene men ikke når jeg søker opp hele turen. Merkelige greier. Ringte SAS i går kveld. Kom til noen som snakket engelsk, som påstod det ikke var ledig på enkeltflightene heller. Og da jeg søkte opp igjen var det ikke engang billetter til salgs engang på den ruta. Men det er det plutselig nå igjen. Merkelige greier. For prøve å ringe igjen i dag.

    Hva ellers skal man gjøre i dette dritværet?
     
  5. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Jag upplevde motsatt @Bizflyer Fanns awardbiljett om jag bokade GOT-FRA-ICN men inte om jag bokade enbart FRA-ICN. Inte ens vårt orakel i Atlantaregionen klarade den.
     
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hallo ja

    Sitter her i et forferdelig tordenvær, uten strøm, og venter på at regnet skal gi seg så bryggefesten kan starte! :D
     
  7. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Ankommet i NCE. Ting tar seg kraftig opp! Blacklane First service og vips så var man på plass i suite midt i sentrum! :))
     
    Jørgen and Darkcho like this.
  8. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Morn fra Fort Lauderdale. Kom meg med en stappfull 757 fra AA igår og greit var det egentlig. Tok forøvrig ikke mer enn 30 min fra jeg gikk av flyet til jeg sto på gata, mest pga det var langt å gå fra gate.
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ah! Ting tar seg opp! Oppklaring underveis. Drar straks på hytta en tur med kidsa, og bonusbillett til Berlin er booket til tirsdag. Hjalp å snakke med en grei svenske som tydeligvis visste hva han gjorde. Yesss!!
     
    John in The Tower liker dette
  10. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Det er ikke Merkelige greier, det er Revenue Management som fungerer. Det dreier seg sikkert om avganger som har noen få seter ledige - og bak dette ligger en styring mot de produktene som SAS tjener mest på ( og tilgangen på Bonus seter drives av de samme mekanismene (var selv med på å utvikle Reservasjon av Bonus seter i vanlig Reservasjons systemer) Det du ser tilgjengelig er 2 produkter f.eks. KRS - CPH og CPH - TXL solgt hver for seg gir disse en langt langt høyere inntekt enn enn KRS - CPH - TXL . Når det er kort tid igjen og få seter gir dette et litt feil inntrykk for Bonus reiser, men det ville vært uforholdsmessig dyrt å utvikle og vedlikeholde egne styringsmekanismer for Bonus billetter (vi vurderte det).
     
  11. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Utrolig kult å få slike ting forklart skikkelig. Takk for info Finn :)
     
    John in The Tower liker dette

Del denne siden