Widerøes fly-i-rute tjeneste har ikke SAS-flighter inne for øyeblikket, da de har noe issues med importen av flyinfo. Men jeg har en liten bakdør jeg kan gå inn og sjekke alle flyindivider hos de fleste som opererer i Norge hver dag, DY/SK/WF legger ut ca kl 19-20 kvelden før avgang.
Ja når du mellomlander får du ikke europaservice, trodde du skulle fly direkteruta OSL-LYR. Urutinert å sette deg på innriks-ekspressen hvor du bare får cashew og attpåtil må ut av flyet og igjennom passkontroll i Tromsø før du kommer deg videre

Håper du husket å sette deg på F-rad-siden slik mine budord har vært proklamert i mange år ang svalbard-flights (for best utsikt)
Jeg mener endog at det finnes sandwich og slikt TOS-LYR-TOS. For jeg tok en gang returkjerra (LYR-TOS-OSL) bare på strekka TOS-OSL, og da hørte jeg noen få en sandwich mens flyvertinna sa "husk at dette bare er et unntak da, siden vi hadde leftovers fra forrige tur!". Blir spennende å høre om det kan stemme, eller om det var en helt random event.
EDIT: Jeg ser bilder fra en kompis på Svalbard som tyder på at været er helt perfekt, så der var'n fnattus heldig gitt

Vis alt...