God strålende mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 27. jan 2014.

  1. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola. Det vanlige morgen kaffeslabaraset er ferdig og en er klar for dagens gjøremål. Er i gang med ny kaffetrakting da jeg venter på at en av våre leverandører kommer hit for et møte med påfølgende befaring.
    Ha en fin mandag :)
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Mandag morgener blir aldri strålende i min bok!
    Men man har da klart å karre seg ut av senga, få unga på skolen og en selv på jobb.
    I dag skal man bruke all tid på å fordype seg i noen store excel ark, før man skal ta båten til Larvik via Hirtshals i ettermiddag. Meldes 19 sekundmeter rett i mot, så det kan bli en festlig tur.
    Da er det ikke rart at man drikker!

    Fortsatt snasen dag ønskes!
     
    Scanflyer and Fnate like this.
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God tur @Bizflyer, he he hæ... hikk!

    God mandag fra Tenerife. Glimrende middag igår og laaaaang søvn idag betyr godt humør. Bli nok en lun dag i dag.

    ha det fint
     
  4. Thomas

    Thomas Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen! Dagen startet med at jeg klarte å låse meg ute fra bilen mens den var i gang. Stod 1 time å frøs i -4 grader og vind+snødrev. Løste seg når jeg fikk tak i reservenøkkelen, og fikk låst bilen opp "manuelt". Uka er fullstappet, mange møter, og mye som skjer etter jobb også. Kjenner jeg gleder meg til neste uke allerede.

    Prøve å få ferdig noen trip-reports i kveld.

    Thomas
     
    SASDC8 liker dette
  5. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Morn kamerater!

    Ny uke, og nye muligheter for å komme seg inn i tidssonen. Har i allefall fått kreket meg på jobb.

    Ha en fin dag!
     
  6. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Hei fra TOS! Forsatt klart og kaldt, men det er lovet mildere vær utover uka - blir en minimumsrekord for nedbør i januar ihvertfall siden det ikke er utsikter til mer enn de 3,7 mm som er kommet så langt i 2014.

    I morgen en kjapp tur til RadissonBlu Oslo Airport for et møte 10-15.

    T-32d til vinterferie i Thailand :)
     
  7. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God dag!
    I gang med maratonuke(r). Streik krever sitt! Det eneste positive med denne mandagen er at artistene i årets Melodi Grand Prix er offentligjort. Gjett om jeg gleder meg til MGP-treff i kveld på Brighton! Neida. Joda.
     
  8. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Hehe, godt du ikke gjorde som min mor… Låste seg ute, med motoren i gang, fikk NAF til å komme, kjørte for å handle og <smekk> der var nøkkelen låst inne i bilen igjen. Samme mann fra NAF kom og min mor følte seg ikke spesielt smart… :)

    Ønsker alle en fin dag fra Bergen! Dagen i dag? Er ENDELIG ferdig med å avslutte et AS og har lovet meg selv at jeg ALDRI skal ha AS igjen, med mindre jeg blir griserik og kan sylte alle pengene ned i AS'et… Resten av dagen skal jeg tenke litt mer på de flybillettene jeg aldri fikk bestilt i går, eller forgårs… :) Til middag i dag skal jeg teste ut en krydderblanding for fisk, som jeg kjøpte i Chongqing. Blir vel neppe som i Kina… (her *vet* jeg hva som er i gryten… :) )

    Xxx.
     
  9. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Oslo. Første dag på Universitetet etter juleferien er unnagjort, og i kveld er det jobb... Ha en flott dag folkens.
     
  10. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Go kveld fra sjukeheimen......
    Her er det fortsatt sykdom men forhåpentligvis går det mot slutten. Fikk et tilbakefall selv igår som endte hos legen idag.....ikke noe nytt men infeksjon sitter tydeligvis godt i. Begge guttungene sliter fremdeles med feber også, men håper begge kan tilbake til bhg på onsdag.
    Ha en friskere kveld :) :) :)
     

Del denne siden