God natt kjære insideflyer-venner og bekjente. Har på tirsdag ettermiddag hentet verdens skjønneste hund, men kombinasjonen av rev og hund går dårlig over tid ? Valpen er klar for sin ilddåp med nye for foreldre, mens "Father of the dog" er klar for århundrets MR-sommer. Ha en flott og fin onsdag med eller uten lufte-turer #valp#pen#bichonfrise#puppy#oldfart#insideflyer
Ser nå at det kommer triste nyheter fra Ataturk/Istanbul. Håper ingen av våre venner her inne har vært i nærheten...
Får sånne fæle flashbacks til tidligere terrorangrep, når dødstallene stiger for hver gang jeg er innom en nyhetssending.
Forøvrig er jeg så døgnvill at det ikke er sjanse å få sove. Ankom fra New York imorges. Første gangen jeg skulle teste ut den nye setene i businessclass og hadde gledet meg veldig. Men, jeg fikk helt noia. Jeg opplevde setet i sengeposisjonen som så lavt mot gulvet at de veggene som skallet rundt setet utgjorde, fikk meg til å føle som om jeg lå i en kiste. Skikkelig guffen følelse. Og niks søvn. Forøvrig synes jeg det var en skikkelig staselig overfart og vi nådde akkurat å se ferdig England-Island kampen i loungen på EWR før vi måtte boarde.
God ...... Siden DY777 ble kansellert ruller vi nedover langs riksvei 3 mot Gardermoen i en leid bil. Topp stemning her, i motsetning til hos noen vi møtte på Alvdal som satt i buss. "Tragisk", uten at jeg fikk noen nærmere beskrivelse.
God morgen fra Thai lounge BKK, enroute IST. Lurer virkelig på hvordan det ser ut der når vi skal passere security, på vei til CIP lounge. Håpet når vi våknet til nyhetene i dag, om å bli ombooket, men de sa her i bkk, at ist var oppe å gikk.. Så får vi se hva dagen bringer.. C
En riktig god morgen fra SKG - TRD. Etter 70 dager er man endelig klar for noen flyturer igjen. 3 leg i dag. Har reisefeber og det krlbler i magen etter sa lang tid.............A3 A3 SK > )
God formiddag fra Trondheim Solskinn og blå himmel idag, motorsykkel til jobb, og overtid i vente....Hurra... Hadde håpet på kjøredag med MC idag, men dengang ei....blir kanskje en time i kveld... Helga blir det Bodø-tur , med påfølgende fotballkamp på Aspyra, og deretter på pub for Italia-Tyskland Ha en strålende onsdag
Grå dag i sør, men det går over. Nyheter og flashback til Beirut 1980 (Unifil), det går også over. Har man hund eller katt, går det meste bra Ha en fin dag, enten du bor sammen med to- eller firbeinte
God (?) morgen fra Bergen. Triste nyheter fra Istanbul, var der for bare et par uker siden. Da var det også et terrorangrep i byen, noe som skapte ganske spent stemning. Synd for Tyrkia og alle som jobber i turistindustrien der. Håper alle der ute er trygge og får reist som planlagt. Forøvrig fri i formiddag, tilbake på jobb i ettermiddag. Ha en fin onsdag!
God lunsjtid fra det Sørlandske! Fortsatt grått her i sør, og det skal visst regne i ettermiddag også. Kjedelig sak nå som hele Kongefamilien er på besøk og i ettermiddag skal de avholde hageselskap. Jeg antar at min invitasjon til denne festen ble feilsendt siden den ikke har dukket opp i min postkasse. Er det rart jeg drikker??
God onsdag fra Oslo! I kveld skal jeg bli mangemillionær -håper på i alle fall. Og jeg har tippet, og det er jo første steg på veien. Deltar du ikke, vinner du ikke. Enkelt og greit. Nuvel, sitter på jobben og lapper sammen det siste for forecast for Q3 og Q4 så godt det lar seg gjøre. Mye er "tenk på et tall", men så lenge controllerne og sjefene kjøper det, er alt godt. Og de kjøper alt så lenge vi ikke trår langt over budsjettene som ble satt i fjor. Ellers begynner det å bli ganske stille på kontoret med færre og færre som dukker opp på kontoret. Godt det snart er min tur! Ha en knall onsdag og måtte Fru Fortuna gi deg hell og lykke.
.... med 400 MNOK på bok har jeg tenkt å begynne å fly .... har bare 120 flygninger de siste 12 mnd. .... men det blir nok litt lengre stekk STV-BGO-STV-BGO osv.
God formiddag fra Trondheim. Fantastisk sommevær i Trøndelag idag ble en etterlengtet fridag idag. Tok med eldstedatteren på golfbanen for å prøve å få henne bitt av basillen.. funket ikke som tiltenkt men har noen år å gjøre det på ha en flott dag alle sammen
God onsdag fra solfylte Wien! Er litt for varmt for min smak med over 30 grader i skyggen. 3 dagers business seminar ender om et par timer. Blir siste fly med Austrian Air hjem sent i kveld. Jækla harde seter på de nye Embraer 195 flyene synes jeg. Er jeg heldig kommer jeg inn døra hjemme kl 00:00, så det kan se ut til at det blir en litt senere start på jobb i morgen.
God aften fra Nordsjøen også. Forferdelige nyheter og bilder fra Istanbul og man kan ikke annet enn å bekymre seg litt for venner og bekjente som er på tur. Ser heldigvis ut som at det har gått bra med de, men det er sannelig mange nok som ikke var så heldige. Her ute er man akkurat ferdig med første skift og det er alltid fint. Var oppe klokken 0500 i dag så det skal bli uendelig deilig å finne køya snart. Forøvrig er det fortsatt stor aktivitet her på Ivar Aasen feltet og vi skal snart flytte oss for å gi plass til selve plattformen som kommer i to deler fra Singapore og Norge. Håper vi ikke skal flytte lengre unna enn at vi kan følge med på arbeidet med å sette sammen de store modulene oppå rammen som allerede er på plass. Ha en fortsatt fin en.
Det er rart ... Kom nettopp med SK283 til BGO.. Jeg vet egentlig ikke om det startet i dag, men det var ubegripelig store forsinkelser fordi flygelederne hadde begynt å ta ferie ... Det samme skjer hvert år, plutselig er det sommerferie og det er for lite folk på jobb og forsinkelser oppstår ... Vi sto først i 30 min på ARN og ventet på slot tid på OSL ... deretter var SK283 over en time forsinket .....