God morgen ja Blir gjemmekontor i dag samt se på muligheten for å flytte på en utreisedato med ET i julen.
Eg prøver også å ha gjemmekontor i dag, då eg prøver å gøyme meg for alle spørsmål som ikkje løyser problemet med å ha for mykje å gjera ferdig før eg reiser langt, langt ifrå! Men i dag er det dommedag for Shell MC og Payrbonus, så me får sjå når klokka passerer 11.12 i dag, om mange av oss som ligg på gulvet, i total fortvilelse, og ikkje heilt veit kvar ein skal finne sitt neste bonusmåltid. Då er det berre å tenke på kva den fyrste bonusjegaren sa; Det finnes fortsatt bonusdyr å oppdage ute i den vanskelege, frustrerande og fantastiske verda!
God morgon frå Sunnfjord. Kaffi, vedfyring og frukost er undagjort. No gjenstår berre å få unda morgonstellet og kome seg på kontoret. Vonar alle får ein fin dag.
God morgen fra Trondheim To stk kopper med svart ,deilig og rykende varm kaffe fortært og nå strømmer kundene på. La det bli en produktiv dag Ha en flott tirsdag
God morgen fra Nordens Paris Nå er det bare 2 dager igjen til jeg skal ut å reise til en av Norges få private lufthavner (TRF) via en Avinor lufthavn ved navn Flesland Originale planen var å reise idag, men en kamerat av meg som skal til den lufthavnen hvor jeg skal være transfer passasjer på, overbeviste meg om å velge Torsdag 13. desember som avreise dag istedenfor idag. Nå har jeg juleferie og undervisning starter ikke før 15. januar. Nå venter jeg bare på å vite når jeg skal ha eksamen i neste semester slik at jeg får bestilt den turen til Toronto som jeg har snakket om i et halvt år nå. Nyttårsmål for 2019 er å reise til Toronto. og andre steder da. Men til alle sammen, så får dere ha en god tirsdag.
Yo fra Oslo. 2 dager til solen snur og godt er f*** meg det for i morges var det mørkt og drit. Det er to ting Oslo ikke har, og det er folk som forstår dialekt (utenom innflyttere såklart) og fjell. Det første er det ikke så mye å gjøre med, men det andre er en enkel flytur unna så da er det bare å telle ned til helgen for en eller to turer opp fjellet som ligger i @Eddie47 sin nye bakgård, nemlig Ulriken.
Heldige @Otto som bor et sted solen snur om 2 dager, her i Sølvbyen må vi dessverre vente litt lenger! God tirsdag alle, uansett vilken kalender du forholder deg til .
Hos meg snur også sola om to dager, då turen går over til den andre halvdelen av jorda.. Og ikkje for å gni det inn, (ok, litt), så trur eg faktisk at du må vente til fram mot midnatt på den 21/12 før sola kjem langsomt nærmare att!
Bare noe jeg hørte på god morgen norge i morges, men mulig jeg var for trøtt til å bite meg merke i at vintersolverv jo er 21.12
Altså, det er mye mer enn 2 ting Oslo ikke har! Men jeg er ikke enig i dine 2 ting.. Jeg, og mange jeg kjenner, forstår selv dialekt, og det er fjell i Oslo: https://no.m.wikipedia.org/wiki/Fjell_i_Oslo Ja, Ulriken er 14 meter høyere enn høyeste fjell i Oslo. Det skal dere få for. Forøvrig: god morgen fra T-banen! Snart helg!
Det interessante er jo at de fleste ikke har vært på ulrikens topp, ettersom det er varden bak restauranten. Selve restauranten ligger ikke høyere enn 599 moh. Bergens høyeste fjell er forresten 987 moh, men det er nå en annen historie Ja nå må man få gjort noe..
God morgen fra Oslo. Og takk til SAS som har gjort morgenen enda bedre. Jeg fløy gamlekjerra hjem fra Washington natt til mandag, la inn en klage mandag kveld og allerede i dag har jeg fått 30.000 poeng på kontoen. Mao en gratis tur (med unntak av skatter og avgifter) i business hjem. Kan ikke klage på det.
Fjell og fjell ... uansett høyde ser de jo ut som åser ... Da jeg var på jobbintervju på Hedemarken i begynnelsen av 1980 tallet skrøt sjefen av de flotte fjellene de hadde.... jeg så ut og lurte på hvor de var? På den tiden bodde vi i trang fjord i Nord-Norge hvor det første jeg så om morgenen var en redningsskøyte og en stupbratt 300 m fjellvegg .... Ha en deilig dag... I dag skal jeg fly lavt over langfjellene fra et sted nær BGO til et sted nær ENEG
God formiddag fra Hovedstaden. Her i huset skal det i dag bakes! Tradisjonen tro baker (steker?) jeg hvert år 200 krumkaker som fordeles på resten av familien. De øvrige sortene kjøpes... Jeg ser at vintersolverv (eller vintersolsnu) har kommet opp her, og det er en dag som selvfølgelig må feiers med brask og bram og helt egen whisky. Denne står og venter på folierykk.
Åpnet en av mine to i fjor på denne tiden, fremdeles igjen på den så det blir nok en dram neste fredag. Du har noe å glede deg til om du er fan av HP. Ellers går turen straks til flytoget for en tur til BRU. K
Åpnet også min første flaske på selve vintersolsnudagen ifjor, og den var meget god. Denne har stått lagret et år i påvente av årets vintersolsnu.