God tirsdag fra Flesland

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ina_s, 03. mars 2015.

  1. ina_s

    ina_s Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    God morgen!

    Da er det SAS til Oslo og kurs i Lørenskog som gjelder frem til torsdag. Foreløpig kun 3 avganger med Norwegian som er kansellert på tavla....

    Ha en strålende dag!
     
    Fnate liker dette
  2. kwa

    kwa Høytflyvende

    Innlegg:
    36
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    8
    God morgen fra pysjamasflighten SK4403.
    Køen til security slynget seg rundt i hele avgangsomtådet på TOS. Forsinkelser både til TRD og OSL grunnet økt sjekk av håndbagasje.

    Nå ble det akkurat meldt om datafeil, så kapteiten avventer... et eller annet (flight plan) fra København om flight time, fuel osv.

    Dette lover ikke godt..
     
  3. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen, står og blomstrer på et av
    #Ruters lounger. Like trekkfullt og støyede som vanlig, serveringa kan jeg også klage på.

    I går ble det annonsert om at RCCLs Splendour of the Seas er solgt og BANG der ble gårsdagens mandag snudd til noe fint! Ser virkelig frem til 16 døgn fra Dubai via Suezkanalen til Venezia.

    Apooros forsinkelser..hvor blir den jævla bussen av!

    Ha en fin dag!
     
  4. kwa

    kwa Høytflyvende

    Innlegg:
    36
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    8
    Update: Vårt fly er på en liste til en type i København, som visstnok skal gjøre noe med saken. Bak meg er det en som snorker typ 100db. Paret i E/F vil åpenbart at hele kabinen skal høre samtalen sin. Denne dagen altså.
     
    tommy777 and Fnate like this.
  5. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra et kontor som ser mot Bodøs skyline.

    I dag er min venn, kofferten, klar for nye oppdrag - i Danmark. To båter som roper hjelp. Vet ikke helt enda hva det går ut på, men heldigvis er estimert tid ikke så altfor gæli, og det betyr hjemmetid i Oslo neste uke.

    Dere får ha en knakende god dag!
     
    Fnate liker dette
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Woohooooo. Lørenskog (Lø-ør'nskævven på lokalspråket) er jo virkelig verdens navle! Kos deg :)

    God morgen fra Lillestrøm. Litt forsinket ut her, da ryggen på kontorstolen ga etter mens jeg spiste morgen yoghurten min. Yoghurten tok av, foretok en miljøflyvning før det var short final og rett utover det meste av meg og stolen. Ganske kos.

    Neste stopp er Kinesiske ambassaden for å hente tilbake passet mitt. kos det også.

    Ha en fin dag. Kult med så mange "nye" i hurratråden om morran.
     
  7. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Hepp fra Bergen. I går var det skikkelig vår i luften her i Bergen og første middag i år som ble inntatt i skikkelig dagslys. I dag var det snøstorm da jeg syklet til jobb. Skifter fort i mars ja...
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hurratråd? Er det ikke mest sytetråd da? Jeg vil iallefall forbeholde meg retten til å syte så best som råd er. For her er det sannelig ikke noe å rope hurra for!
    Har du ikke fått med deg at det bare er tirsdag, mann?
    Arbeidsbunken ligger høy, mailboksen er full og stort sett alt annet er galt også.

    Er det rart jeg drikker?
     
    tommy777, Fnate and KristianSk like this.
  9. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,931
    Likes mottatt:
    6,759
    Bonuspoeng:
    183
    Hoy morgen fra Sola, her sliter en med gangsperre etter en liten fjelltur i går - det er et tegn på at en sitter for mye på ræven og formen er elendig.
    I dag blir det ryddedag på kontoret hvor en har alt for mange løse tråder.
    Ha en fin en ;)
     
  10. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Go formiddag fra bartebyen-norges moralske hovedstad
    Hjemmedag med febersjuk eldstemann. Far utøver indretjeneste mens pjusken sover.
    Ha en strålende dag :):):)
     
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    SASDC8 liker dette
  12. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Bizflyer liker dette
  13. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag folkens!

    Her er det i dag ett nydelig vårvær og etter å ha vært en tur på butikken så spørs det om man ikke må ta seg en tur ut på den speilblanke fjorden og prøve fiskelykken. Har vist kommet mye torsk sigende inn og en bekjent fikk bl.a. en fin en på 9 kilo i forrige uke. Ha en fin en!
     
    tommy777 and Baldrick like this.
  14. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,931
    Likes mottatt:
    6,759
    Bonuspoeng:
    183
    Bizflyer liker dette
  15. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Bizflyer and SASDC8 like this.
  16. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Yayaya .... godt å se a tradisjonen som ble startet allerede i AoN, scanair.no, Airpics Forum osv lever så godt Dette dreier seg snart om verneverdig kulturhstorie. :)

    G'moogen fra Vestsørøst . .her er det grått, men ellers ålreit. Siste sneflekken forsvant i går og måtte den forbli 'der nede' til evig tid ... Snart jobb .. kaffe, snorkende bikkjer og P13 er allerede på plass.
     
  17. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Har vi skyline? Det var nytt for meg :eek:

    God ettermiddag! En kjapp snuoperasjon hjemme etter dagens forelesning, og straks er jeg på vei for en liten ettermiddagsinnsats på den lokale flyplassen. I morgen flyr jeg sørover. Booket nettopp billetten. Under 22 timer før avgang. Ny opplevelse. Ble straffet med BN3.
     
    Scandi and SASDC8 like this.
  18. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Bodø :)

    Måtte plutselig til Bergen torsdag og fredag denne uken og SAS tar da 7800 i Go og 8300 i Plus for å bringe meg frem og tilbake. Tenker den mulige storstreiken hos rødsnutene, gjør at SAS kan ta litt ekstra denne uken... Ellers er det ganske irriterende at Club Carlson ikke har garantere rom for sine beste kunder. Min statusløse kollega fikk de siste rommet på Royal Bryggen, mens jeg må ta til takke med (crap) hotell Norge. Er det rart man drikker liksom ;)

    Ser at jeg må innom vinmonopolet.no en tur også :)
     
  19. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Tjenare fra Pripps-kantina på ARN. God svampsoppa og mye folk. Var faktisk på møte i Lørenskog i morges også. Berlin neste. Prost!
     
    tommy777 liker dette
  20. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Først litt sutring herfra også. Freezing rain har gjort at vinduene hjemme er belagt med is, så det lukter lange forsinkelser i flytrafikken. Godt jeg valgte dagen i dag til å reise herfra. :/

    Håper det bedrer seg utover dagen, flyet skal gå i 5 tiden.

    Kommer jeg meg til California, skal jeg slutte å sutre ;)

    Ha en flott tirsdag!
     
    Fnate liker dette

Del denne siden