God tirsdag fra Taipei

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av oddA, 08. okt 2024.

1. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,275
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen!
    Starer dagen med en forsinket br067 til LHR via BKK. Merker det er friuke på "mainland" Kina her. Ekstremt med folk over alt på flyplassen

Nå skal jeg slappe av i 16t og nyte min siste eva fligth på en god stund.
    IMG_20241008_075338_362.jpg

Calling, Earl, geddi and 7 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,323
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Tigerstaden
    Ikke mye å melde herfra, annet en at brunfargen fra Sicilia forsvinner litt for hver dag
    Ha en fin tirsdag alle IF-ere:)

Calling, Earl, geddi and 6 others like this.
  3. ari1000

ari1000 Medlem

Likes mottatt:
    2,468
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Køben, I kveld starter reisen til Taiwan. Det blir CPH-AMS med KLM i kveld, også i morgen blir det AMS-PRG og PRG-TPE med CI som ble booket for dobling av poengpris ble implementert :)

Calling, Earl, EndreD and 7 others like this.
  4. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    35,988
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Praha, blir nok en altfor lang arbeidsdag. Forhåpentligvis er det hjemreise i løpet av morgendagen.

Calling, holmen, Earl and 8 others like this.
  5. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    24,447
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim.

Lite spennende å melde herfra, annet enn at jeg gleder meg helgeturen til Nijmegen (der to av mine favorittbarer befinner seg) og Zutphen (for å være med på nasjonal bokkøldag), sammen med noen venner. Dette blir bra!
    Veien nedover er en poengsankerute TRD-OSL-ARN-AMS i plus biofuel. Nesten synd at jeg allerede er 10/10 på mine grønne blad.

Ha en herlig tirsdag!

Calling, holmen, Earl and 8 others like this.
  6. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,820
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra Bergen lounge på Flesland utland. Må si de har god mat på denne loungen, overgår SAS sin loungemat med syvmilssteg.

Første Wizz flyvning står på programmet, eller det må vente til returen, Avion express er satt inn på ruten til GDN. Blir en første erfaring med de også.

Spesiell opplevelse å fly med Wizz, er lettere sjokkert. Husket heldigvis å sjekke inn på app i går ellers måtte jeg ha betalt for å sjekke inn på maskin på flyplassen. Den har jeg ikke hørt om før, flyr tydeligvis ikke nok med den mest ekstreme formen for budget airlines.

Ny sjokk på flyplassen, naiv som jeg er så tenkte jeg at jeg kunne printe ut boarding pass på selvinnsjekk maskinen. Det skulle Wizz ha kr.175 for :eek: For tre små papirlapper, helt latterlig..... Trykket fort cancel for å si det sånn.

Ja, ja, alt må læres .... Ha en sjokkfri tirsdag med lavprisselskaper.

Edit: lagt til info

Last edited: 08. okt 2024
    Calling, Eddie47, holmen and 6 others like this.
  7. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    3,140
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Bodø, ble plutselig en tur hit. Bonusreise med nesten 1kr/p i verdi etter endring til ønsket tidspunkt med EBD fordel :)

Det fungerer fint med BP i Wizzair app da? Røk selv ut for gebyr med de for noen år siden, visste man skulle sjekke inn på nett, men ikke at det måtte gjøres minst 3 timer før :p Kunne heldigvis skrive gebyr på reiseregning den gangen.

Ryanair har forresten nettopp meldt at de helt skal avskaffe BP på papir og skranke på flyplass, du må bruke mobil.

Calling, geddi, holmen and 4 others like this.
  8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,444
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld .
    Røk på en booking til MEX i kveld. Skulle bare se hva jeg klarte å finne på kort tid, og fikk booket OSL-AMS-CDG-MEX-LAX-CPH-OSL en oval weekend i desember. Må sjekke i morgen om jeg faktisk har mulighet til å reise. :rolleyes:
    Ble tre separate bookinger, og 138k poeng. Uten CT. 5 selskaper.
    Kan jo bli gøy?

Ha en fin en!

Flymunda, Calling, obay and 5 others like this.

Del denne siden