God tirsdag morgen fra Lima

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av VFFlyer, 20. jan 2015.

  1. VFFlyer

    VFFlyer Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    18
    Etter Asia forrige uke og en meget rolig weekend på favoritthotellet FS New York var det tidlig revelje med avgang kl 06:35 AV21 JFK-BOG. Avianca har fått nye leketøy, deres 787 ble levert i så sent som i desember og deres nye 1-2-1 config. på business er strålende, dessverre er servicen ombord den samme gamle. Etter Bogota AV25 til Lima. Blir tid til litt ceviche og et par pisco sour før turen går videre med LAN til SCL i morgen.
    Ønsker alle en riktig god dag :)
     
    view, tommy777 and Fnate like this.
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,931
    Likes mottatt:
    6,759
    Bonuspoeng:
    183
    BILDER !!! ;)

    God morgen fra Bali, it voldsomt regnvær møtte meg på terrassen i morges og det fortsatte gjennom hele frokosten. Det begynner å lette nå og det kan se ut som at solen er på vei tilbake :)

    En fin dag ønskes alle forumister :)
     
    tommy777 and Fnate like this.
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Dårlig gjort... der har jeg aldri vært ;)

    God morgen fra Lillestrøm. Her har det plutselig gått opp for en at man strengt tatt driver et lyd-"forum" på Facebook også... En gruppe man startet for et par-tre år siden, som plutselig har fem hundre medlemmer som poster og skriver så tastene spruter. Så spør de meg plutselig en dag om hvor jeg vil med forumet... øøøøhhmmmmm... Så langt hadde jeg ikke tenkt.

    Startet i og for seg 2 grupper, og den ene tror jeg fortsatt bare har meg som medlem. Men jeg klager ikke, for debatt er jo som sex - det er best når man har det alene... ellår no'

    Omsider begynner neste ukes USA tur å falle på plass også. Portland utgikk. Det blir tre netter på FS i Seattle (tror jeg). Så blir det Boston og New York.

    Irriterer meg grenseløst at ingen har nattflighter med flatbeds imellom SEA og NYC/BOS. Ja, jeg har vurdert Cathay, men det er klønete med immigration.

    Tarraaaaaaaaaaaaaa
     
  4. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Bergen.
    Jeg trodde denne uken skulle bli rolig, etter forrige ukes "pressegreier", men den gang ei. Her gjelder det å henge i stroppen! :) (Hoho, og boken har visstnok solgt veldig bra, flere butikker ble utsolgt allerede etter første uken... Man har lov til å skryte litt av seg selv, har man ikke? ;-) )

    Xxx.
     
  5. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    G'morgon!

    Ligger an till en super dag på kontoret idag. Det är nog att se till men förutsättningarna är goda. Ha en knall dag!
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grumpf!
    Det ble en hyggelig vinsmaking i vinklubben i går. Greit med en hvit start på uken. Dvs bare hvite viner og hvit snø som lavet ned ute. Og det fortsatt den med å gjøre i hele natt.
    Og siden det var vinsmaking i går, stod bilen igjen i byen så da ble det buss for bil til jobb i dag.
    Men minsten ble syk, så nå må jeg ned å skuffe snø av bilen og komme meg avgårde hjem igjen.
    Gjemmekontor er jo ikke så verst! Stopper på veien og kjøper noen rundstykker til lunsj tenker jeg.

    Så det så!
     
  7. VFFlyer

    VFFlyer Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    18
    Skulle gjerne lastet ned et bilde fra Aviancas nye 787 biz men får beskjed om server error når jeg forsøker å laste opp fil på Ipad..Noen tips?
     
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra Four Seasons Istanbul Sultanahmet. Etter en busy morgen er det herlig å sitte litt på verandaen og nyte utsikten med en kald en.

    Fantastisk hotell, ikke mer å si om det. Anbefales på det sterkeste

    Nå er det snart utsjekk og tilbake til båten. Ha en fortsatt flott tirsdagy
     
    Fnate liker dette
  9. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Hjemme igjen etter en langhelg med 2500 ansatte i Nordic Choice Hotels. Tror jeg burde melde overgang til Vangseter...har de forresten bonusprogram? Skal bli godt med base hjemme i dagene fremover. Ha en alkoholfri uke!
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ååååhh, nå var det deilig å akkurat ha sendt avgårde raideren til FS i Seattle. Det er liksom forskjellen på å bo der og på Super8. Du kan sende en mail og si at "jeg vil ha det sånn og sånn og sånn og sånn og så gjør det ikke noe om det står en klase jordbær med sjokolade når jeg kommer".
     
  11. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Da blir nok isåfall elefnaten glad. God måte å smøre velferdsofffiserer på. :)

    G'morgen! Her er det lite som minner om januar akkurat nå .. 20 grader og sol på dagen er helt akseptabelt. Trues med sne fredag, men vi tar en dag om gangen.

    Nå bærer det straks til vertinær for å legge igjen lit penger. Dyrt med hund som har vist seg å være et genetisk loppemarked. Denne gangen er det øreinfeksjon og hudproblemer som skal behandles ....
     
    no-backpacker and Fnate like this.
  12. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra BOO, hvor jeg venter på en blåhale til Trånnhjæm. Kozkoz.
     
  13. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,130
    Likes mottatt:
    7,746
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Mexico! Gårsdagens utflukt sørover utgikk da kroppen bestemte seg for å leke vulkan, så mens noen av gutta er eventyr lengre sør ligger jeg halvdød på verandaen.

    Blir en snartur inn til byen etterpå for å bli barbert og se en fotballkamp, bortsett fra det er det ingen store planer. Helt grei start på semesteret.
     

Del denne siden