God tirsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 21. okt 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Toscana. Snart en doppio espresso før vi setter kursen mot Pisa og Norwegian hjem til Oslo. Snakk om å bli fulladet etter noen dager med sol, blå himmel, god mat, godt drikke og ikke minst gode venner. Ha en flott tirsdag!
     
    Fnate liker dette
  2. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,543
    Likes mottatt:
    3,579
    Bonuspoeng:
    113
    God natt fra North Dakota, og god morgen til dere øst over dammen! Kombinasjonen av Big Bang Theory og en digg Jimmy John's er uslåelig! Man sovner godt med et smil runt munnen når man har JJ til kvelds. :D

    Ha en flott tirsdag!
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra SK4105. Hadde egentlig en flyfri uke, men det endret seg i går ettermiddag. Skyer på OSL så større separasjon mellom flyene og dermed slottid...

    Ha en bedre morgen!
     
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Hmmm,

    Undrar var all min energi jag fick i helgen har tagit vägen? Jag tror den försvann i samma sekund som jag kikade på min mailbox.

    Dreamlinermuggen skall fyllas till bredden med KAAAAAFFFEEE!! (och jag som hade tänkt ha en avvänjningsvecka). Det är bara att gå igång med to do listan.
     
    SASDC8 liker dette
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Huy og hepp fra det Sørlandske, som byr på 7 grader og overskyet. Og det skal visst komme godt med regn utover ettermiddagen.
    Heldigvis jobber man da innendørs, så man er forskånet fra å bli våt.
    Ingen andre planer enn å holde seg innendørs i kveld heller.

    Forøvrig 1 måned igjen til et hyggelig lite avbrekk i hverdagen som inneholder både F og C og 747-800. Nedtellingen er godt i gang allerede.

    Er nok ikke noen Airbus 380 som danser! Du er nok heller gravid, Ida! :eek::D:p
     
    tommy777 and SASDC8 like this.
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,915
    Likes mottatt:
    10,282
    Bonuspoeng:
    183
    Hoy fra Trondheim. Hjemmedag med syk gutt idag,legetime kl.1200 ,forhåpentligvis finner de ut av hva det er som plager stakkaren.
    Liten tur ut ikveld for litt kjØLig drikke ikveld :):)

    Fin dag alle sammen :cool:
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Boooom fra Heathrow Express inn til London. Bra mye mer digg å starte dagen lugnt med mailboks, kaffe og frokost på rommet på T5 enn å begynne 04:45 hjemme.

    Takk til bonusprogram som lar meg organisere livet slik uten at det koster skjorta.

    Møter her idag før det bærer opp til Edinburgh i efta.

    Ha en fjong en.
     
  8. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Blåste det mye der ute? Ryktes om kanselleringer...
     
  9. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra BID Lounge CPT før TK hjem. TK får karakter M+ i gammeldags karakter . Her får man hele mosen tilbake, 14%, ved vise kvittering på alle innkjøp. Fruen greide t.o.m. Å få igjen på kjøp på supern:rolleyes:

    For meg også på vin kjøpt på supern...​
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ser det blåser litt hist og her. Min flight til EDI er ikke kansellert men har litt delay. Time lyt shåv.
     
  11. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Lett irritasjon da SAS' online check-in nektet å sjekke meg inn på EVE-OSL, men i stedet ba meg sjekke inn på flyplassen. På automaten på flyplassen kom beskjeden "Vennligst kontakt personalet". Makan! Gikk bort til billettkontoret, la EB-kortet på skranken og fikk beskjed om at jeg hadde booket fly i mars 2015. Ikke mye likhetstrekk med 21.10.14.

    Fikk beskjed om å ringe 05400 for å endre.

    Eller... Gå inn på Norwegian sine sider, booke til avgangen som gikk 2t 10min før SAS - og hjemme før junior går til sengs.

    Turen i mars er en bekymring for en annen dag.

    SAS - Bedre tid! Denne gang stemte det bra.

    Ha en fin ettermiddag, godtfolk.
     
    tommy777 liker dette
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Tyrone, Georgia. Ferdig med møte hos Delta, nå en time sammen med Thanks Again før United tar meg hjem til middag.

    PS, @LN-MOW , dere har noen gigantiske negerdundrer her nede. Var på Pubix og shoppa lunch og det var minst 200 kilo i veien for kassa
     
  13. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra SK4124 i 36000 fot. Helsvenskt crew og Gud så serviceinstilte de er ;)
     
  14. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld

    Sitter her med ullsokker på og hutrer meg gjennom kvelden. KALDT.

    Og det blåser.

    Jus' anotha day in Bodø.
     
    SASDC8 liker dette
  15. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde akkurat en knallbra landing på BOO. Kom et lite gust på short final, som gjorde at 737-800n tok bakken med et brak :)
     
  16. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Oh yeah, Innenfor I-285 er det meste av den kategorien. Det er derfor jeg bor her oppe i nord hvor vi bare har rednecks og hvitt trailertrash. ;)
     
  17. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    "There is a slight draft" - sa BA-kapteinen før vi landet ved siden av vannrette trær.
     

Del denne siden