God morgen! 02:51 er litt for tidleg for å stå opp synest eg, men plikta kallte. Heldigvis får ein betalt for slikt, men det spørs om ikkje det blir ein middagslur i løpet av dagen. Eg ser @Eddie47 er tidleg på beina også, er det avreisedag? I tilfelle: god tur! Og ein god dag til alle sammen!
God morgen fra Oslo! Budsjettert med nok tid før flyet til at jeg rekker radio og Internett fra sengen, så det er luksus! Ellers ser dagen passe jævlig ut. En av de dagene hvor man desperat prøver å presse inn telefonmøter hvor kalenderen har én pixel med hvitt. Heldigvis hyggelige ting planlagt i kveld med en mye hyggeligere person enn meg. Ha en bra en!
God morgen fra TOS og Nordens Paris Idag er det kurs i Oslo som står på programmet denne flymaskinen her skal frakte meg ned til OSL hvor jeg så skal ta turen til Økern for et kurs frem til 16-17 tiden Også blir det fly hjem fra OSL 21:50 idag. Lounge frister da jeg har Go billett og var for sen til å oppgradere. Sk4403 og Oslo, her kommer jeg. Jeg er ikke den eneste idag som skal fly så medforumister som skal fly litt lengre enn meg for å ha en God tur (sikter til deg @Eddie47 ) også får alle andre ha en flott tirsdag uansett om den tilbringes i et fly eller på bakken
Jeg har hele seteraden for meg selv! Og nå vet jeg hvordan man ser at billetten er en ungdomsbillett Ble litt forvirra når de skulle ha kontroll av billetten og denne gangen er det ikke jeg som har kjøpt. Man lærer noe nytt hver dag man lever. Boarding completed 15min før avreisetid, så får se om vi kommer oss i lufta før det da
God morgen fra hovedstaden! Det er godt å se at noen er oppe tidlig. Før meg, til og med. Men, det er mer spennende å stå opp tidlig for å skulle rekke et fly, enn å skulle rekke å levere bilen på service når verkstedet åpner, så man rekker et alt for tidlig møte på jobben... God tur til dere som er ute og flyr, god tirsdag til alle, og folkens: Snart helg! (Alt er relativt, også tid, lærte jeg av @anders82 i går)
God morgen ja. Fra en liten by i skinneavstand fra hovedstaden Gleden over ny leilighet har ikke lagt seg. Snart skal man bo i hjembyen sin igjen 8 dager til turen går til Baltikum med jobben. Det gledes. 8 dager går fort eller sakte. Alt er relativt
Leverte bilen på søndag kveld, og det er jo superspennende! Du går rundt de første timene påfølgende dag og lurer på hvor mye som må fikses, skiftes og hvor mye du må blø. (Fasiten for meg ble ca. 1/3 av verdien til bilen. God katalysator for å kjøpe motorsykkel ASAP ZULU)
Dæven, her er menigheten oppe i otta! God morgen også fra det østfinnmarkske! Grått på himmelen og antydninger til regn... Det er planer om propellfly til helga! Ha en fin-fin tirsdag, folkens!
Enig med @Kristian, veldig mye flaksing og flyging midt i svarte natta. Ønsker god reise og god dag til alle! Edit, ref. DN investor news: SAS varsler nye sparetiltak etter dårlig resultat. Så dermed blir nok frokostboksen levert ut uten annet innhold en en tom kaffekopp, som du kan kjøpe påfyll til. (For nye lesere: Se min hilsen til @Eddie47 i hans nyeste reisebrev)
God morgen fra Syden. Har ikke bestemt meg for om det blir strand før lunsj og gåtur etter lunsj, eller motsatt. Det viktigste er uansett å gjøre minst mulig.
God morgon frå Sunnfjord. Her er shortsen på, sola skal skine og sitjefasilitetane er godt plassert i kontorstolen. Arvingen heldt halloi i natt, so det var godt å få han levert før jobb. Godt vi har kaffi.
God morgen fra Tanger! I dag går turen tilbake til Spania med ferge, med mindre jeg får overbevist reisefølget om å bli en ekstra natt. Riaden vi bor på er helt fantastisk. Ha en super tirsdag!
Doktoren lurer på en ting, når vi er gått gjennom passkontrollen på CPH, hvor er vi da rent formelt? Er vi i Danmark? Er vi i Schengen? Eller er vi i ingenmannsland? Spør for en venn