Dagen starter med et lysshow! Har sett nordlyset mange ganger, men går aldri lei av det. Måtte tirsdagen bli like fin
Riktig god tur til Japan @flying_all Vakkert @Flyingdutchman Selv har jeg bare booket hotell i Amsterdam i kveld. Så ikke så spennende.
God tirsdag ifra Singapore! Tur til Bangkok nå for å få litt massasje før man reiser hjem med EVA i natt
God morgen fra trøndelag Straks på farten til Bergen- dagstur i forb. med jobb Ha en trivelig tirsdag
God morgen fra Bangkok. Her har en gravd dypt i kontantbeholdningen og tatt bussen til den svimlende sum av 8 bath (2,19kr)inn til Central world. Her inntas en iskaffe på Cafe Amazon. Så skal jeg innom klokke butikken for å sjekke/minne dem på bestillingen Så blir det litt å surre litt rundt her. Ellers var det noe varmt i dag, så tenker det blir bussen hjem igjen også. Ha en glitrende flott tirsdag
God morgen. Har sovet en hel natt, og satser på at det blir null jetlag.. Arbeidsdagen har startet på hjemmekontoret, mens hunden får litt etterlengtet kos. Ha en finfin tirsdag, alle sammen!
God morgen fra hjemmekontoret. NC hotellene i Norge er mye flinkere en i Sverige og Danmark automatisk oppgradere en romkategori for platinum er min erfaring. Andre med lik? Pleier bli minst like bra oppgradering hos våre naboer til slutt da Nærmer meg platinum i min tredje periode hos Petter men det går trått i motsetning til tidligere. Savner alle 3X,4X og 5X kampanjene fra covid tiden. Ha en strålende tirsdag alle IF-ere
God tirsdag fra JAL First Lounge på Narita. Her er det Gusbournedager, noe som absolutt ikke er feil - og i sushibaren diskes det opp med Maguro sushi som smelter på tungen. Så dette anbefales på det sterkeste. Tar av mot San Francisco om vel 4 timer og ser frem til et besøk i USAs hovedstad for hjemløse.
God tirsdag fra Oslo. Blir en stillesittende kontordag i dag, men mulig jeg skal legge inn litt innsats på å forberede høstferien som begynner å nærme seg, T- 25 - REC + FEN
God morgen fra Vangsnes Solen skinner atter engang Skulle heller vore heime og malt meg ferdig når det først er dager med opplett
God morgen fra hovedsetet. Solen skinner, møtene forsvinner? Uansett, ny dag, nye utfordringer. Avslutter med barnebursdag for nevø. Nok å henge fingrene i. 2 uker til Berlin.
God morgen fra LA. Altfor varmt ila dagen så blir en gåtur nå etter frokost og så jobbe fra hotellkontoret til utpå kvelden. Edit; sånn ser Intercontinental LA Century City ut nå;