God tirsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Baldrick, 24. mars 2015.

  1. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Da har klokken passert 12 her i Japan, og vi sitter om bord sk984. Boarding completed. Orket ikke tanken på over 11 timer i øko, så brukte 30 k poeng for å oppgradere oss til Plus. Vel anvendte poeng tror jeg.. Ønsker dere en flott tirsdag! :)
     
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch far RC Bali. Som forventet ble det alt for kort tid her, skulle heller tatt hele uken her istedetfor jungelen i Kambodsja...

    Airport transfer om litt over timen før Cathay tar oss til Hong Kong

    Ha en flott tirsdag!
     
  3. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Bodø.
    Trasker rundt på kontoret og pakker arbeidskoffert og privatkoffert.

    I kveld bærer det nedover til Gardermoen, før vi i morgen tidlig setter kursen mot Bermuda og en pipelayer hvor det skal gjennomføres sjøprøve på to-tre uker.

    Krysser fingre og tær!
     
    SASDC8 liker dette
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm. Her er det egentlig ikke stort å si, bortsett fra at man skal på kontoret.

    Første dagene hjemme etter heftig reising er alltid litt sånn at jeg går rundt meg selv og sparker i grusen. Rastløs som tusna og synes alle hjemlige og kontorlige ting er ufattelig kjedelig. Det varer i en drøy ukes tid, før bare tanken på noe annet enn å være hjemme (og kjøpe boller på Espa med dem man bryr seg om, så klart) gjør en helt kvalm og irritert.

    Kort oppsummert - drit nå, men fint senere. Som regel like før jeg skal på tur igjen ;)

    Ha en fin dag.

    Fy fader, jeg begriper ikke at dere orker de turboferiene deres. Jeg hadde lagt inn veto. :)

    Men god tur. Det høres spennende ut
     
  5. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God tisdag från Frösundavik!
    Strålande sol idag och om 2 dagar sitter jag på SK1417 och 935. Väntar bara på ett förhoppningsvis positivt besked från Optiontown. Ha en strålande dag forumister!
     
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hællæ. Som tidligere rapportert, så er det blitt morgen i Bodø også. Straks på vei ut døra for en dag med tull og fjas på forelesning.

    Blir litt rart å tilbringe påsken i Bodø, og det kommer sikkert til å svi litt ekstra fredag ettermiddag på jobb når jeg møter alle de som skal hjem på ferie. Men noen må visst jobbe, også i påska. Skulle helst vært en helt annen plass og feiret bursdagen til en man er glad i. Sånn ble det ikke i år :(
     
  7. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fea Bergen, første dag etter ferie er ikke noe særlig. Å våkne 02.58 og ikke gå sove igjen er heller ikke noe særlig.
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske!
    Sola skinner. Det var is på bilen da jeg tittet ut når jeg stod opp, men da jeg kom ut en halvtime senere var det heldigvis smeltet.
    Og så jeg som trodde det var vår nå.....

    Merkelig formiddag her på kontoret. Internett virket ikke. Det vil si, alt bortsett fra Facebook. Underlige greier. Kunne sikkert kommet en del konspirasjonsteorier ut av det.

    Men nå skal det jobbes. Hu hei!
     
  9. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Dagens rant: Mannen som snakket så høyt i telefonen på toget at alle fikk med seg alt er nå i loungen. Siden han sikkert har gullkort og greier så har han nok lov til å løpe ut og inn gjennom døren merket "No entry - emergency exit only" og konstant prate høyt i telefonen. Må selvfølgelig også bevege seg rundt når han snakker sånn at han får plaget alle sammen.
     
    SASDC8 and Fnate like this.
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    He he he... du høres ut som meg
     
    AndersB liker dette
  11. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Copycat...

    Neida - har alltid irritert meg over folk som lever så til de grader i sin egen boble at de ikke enser noe annet og samtidig er lite hensynsfulle. "Åååå....er det andre enn meg på denne kloden - det var jeg ikke klar over"
     
    Travellingalf, Fnate and Cecilie like this.
  12. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Det er forøvrig en annen her som har kronisk lungebestennelse også, og har vært hos legen i går, men sliter enda...and more details... :rolleyes: Helt utrolig hva folk babler om i telefonen mens de vandrer rundt mellom bordene her
     
    Fnate liker dette
  13. Fridtjof

    Fridtjof Aktivt Medlem

    Innlegg:
    355
    Likes mottatt:
    404
    Bonuspoeng:
    63
    Satt ved siden av en fyr som hadde facetime med kona\elskerinnen e.l. Han gadd selvfølgelig ikke bruke headset så man fikk med seg alt som ble sagt. Til slutt måtte han hente mer å drikke, så da bare gikk han fra facetimen åpen. Folk ass.
     
    Fnate and SASDC8 like this.
  14. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God something fra Bodø :)

    Inne i min andre rene kontoruke på rad og når begynner reiseabstinensene å virkelig våkne til liv, så får prøve å stagge dem etter beste evne til over påske.

    Forsatt knall tirsdag!
     
  15. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Spørs om jeg ikke hadde avsluttet den for han :)
     
  16. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
  17. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
  18. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag fra 8D på LN-RKN, fy søren den nye businesskabinen til SAS er et virkelig stort løft!
     
  19. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Buss til jobben; Norwegian til Vilnius. Ikke særlig glamorøst; smokk fullt fly, kasse med høner i bagasjeboksen, geit i midtsetet. Lukter svette og løk. Det er en hel barnehage et sted bak i flyet, og de er slitne. Ingen champagne før avgang, ingen nøtter. Ingen har så mye som antydet at de vil ta frakken og henge den opp på en kleshenger. Hvor grymt kan livet egentlig bli? Til alt overmål drasser folk med seg så mye bagasje inn på flyet at mannskapet på fullt alvor diskuterte om de måtte åpne dørene og hive ut noe... Det var heldigvis før avgang.
     
    Fnate and stalek like this.
  20. bern747

    bern747 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    375
    Bonuspoeng:
    63
    Da ordnet det seg med OT og oppgradering?

    God tur og nyt reisen!
     

Del denne siden