Morn! Her ute er man godt i gang med arbeidsdagen. Vel, jeg har i alle fall fått logget meg på computeren og oppdatert meg her inne om ikke annet... Må innrømme at jeg bruker (enda) mer tid enn vanlig her inne for tiden for å holde ett øye med nytt om neste MegaDO. Gleder meg til å se hva som blir årets program! Ha en fin dag folkens!
Fortsatt god tur! @Travellingalf. Selv har jeg nettopp satt beina på fastland etter påsken offshore. Så er det bare å sitte på ræva da, i 4 lange uker, kanskje klø seg litt i skrittet, og vente på neste sms fra DaWinci....
God morgen fra bollebua på TRD. Ferden går om kort tid videre til OSL for ett dagsmøte. Ha en fin dag
God morgon frå OSL. Morgonflyet frå SOG tok oss trygt fram. No vert det eit par dagar med kurs på denne sida av fjella. Ser også fram til annonsering av MegaDO, har kome nokon drypp på Facebook, so det vert spennande å sjå kva programmet vert! Ha ein fin dag!
God morgen fra Danmark. Her er det to fulle dager før det bærer hjem. Blir nok fint det, har ikke vært hjemme siden før påske. Som enhver fornuftig mann har jeg ankommet kvelden før, så nå kan jeg nyte min morgenmad, mens alle andre deltakere er oppe kl 04..
God morgen fra OSL. "Spennende" nyheter fra NAX i dag, med åpning av rute til Singapore, dog enda bare fra LGW så er det OK Connections fra OSL i det minste. For de som er så heldige å ha ett PNR for i dag, god tur
Sjallabais fra Oslo. Hektiske dager med mye fart i det siste. Trondheim etter lunsj for å vifte litt med armene og bable mens jeg peker på noen kule bilder. Ellers er dagens store utfordring hva jeg skal gjøre med sete 21B som Norwegian har gitt meg.
God morgen fra Radisson Blu Alna! Her gjøres det unna litt arbeid fra hotellobbyen før ferden går til Eksporama hvor jeg skal på messe og pushe solcellepaneler og vindmøller fire dager til ende.... oh joy!
God regnfull formiddag fra Trondheim. Motorsykkel står hjemme , da det øser ned og er kjølig - ikke ideelt føre for to-hjulinger med litt kraft under ballene Nærmer seg månedsavslutning med stormskritt , og da er det bare å brette opp ermene. Ha en tørrere dag der ute
God ettermiddag fra Trondheim, Svømmer meg gjennom en mindre bunke med papirer, hvor jeg prøver å hoste opp noe fornuftig om båter, skyer, IT-sikkerhet og andre ting jeg later som jeg forstår. Innlevering nærmer seg. Gjør klar for et avbrekk hvor jeg skal være forskningskanin for en kompis, alltid tid å stille opp for masteroppgaven til en kompis så lenge jeg får leke med VR-briller. Innerst inne vil jeg bare koble brillene opp til noe flyrelaterte greier. Ha en helt sjef dag, både inni og utenfor en virtuell virkelighet.
God ettermiddag fra SK839! Må bare benytte anledningen til å skryte av Wifi. Fungerer like bra som på bakken, og det har jeg aldri vært i nærheten av på et fly før.