God torsdag fra Nordsjøen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Travellingalf, 20. april 2017.

1. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Morn!

Her ute er man godt i gang med arbeidsdagen. Vel, jeg har i alle fall fått logget meg på computeren og oppdatert meg her inne om ikke annet...
    Må innrømme at jeg bruker (enda) mer tid enn vanlig her inne for tiden for å holde ett øye med nytt om neste MegaDO. Gleder meg til å se hva som blir årets program!

Ha en fin dag folkens!

LN-FHU, tommy777, Baldrick and 3 others like this.
  2. Bjoern In America

Bjoern In America Digger USA og Japan!

Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Fortsatt god tur! @Travellingalf. Selv har jeg nettopp satt beina på fastland etter påsken offshore.
    Så er det bare å sitte på ræva da, i 4 lange uker, kanskje klø seg litt i skrittet, og vente på neste sms fra DaWinci.... :D

LN-FHU, Travellingalf and Olelink like this.
  3. Olelink

Olelink EBP

Likes mottatt:
    130
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra bollebua på TRD.

Ferden går om kort tid videre til OSL for ett dagsmøte.

Ha en fin dag :)

LN-FHU and Bjoern In America like this.
  4. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,833
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå OSL.

Morgonflyet frå SOG tok oss trygt fram. No vert det eit par dagar med kurs på denne sida av fjella.
    Ser også fram til annonsering av MegaDO, har kome nokon drypp på Facebook, so det vert spennande å sjå kva programmet vert!

Ha ein fin dag!

LN-FHU and Travellingalf like this.
  5. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Danmark.
    Her er det to fulle dager før det bærer hjem. Blir nok fint det, har ikke vært hjemme siden før påske.

Som enhver fornuftig mann har jeg ankommet kvelden før, så nå kan jeg nyte min morgenmad, mens alle andre deltakere er oppe kl 04.. :D

LN-FHU liker dette
  6. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,597
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL. "Spennende" nyheter fra NAX i dag, med åpning av rute til Singapore, dog enda bare fra LGW så er det OK Connections fra OSL i det minste.

For de som er så heldige å ha ett PNR for i dag, god tur:)

LN-FHU and tommy777 like this.
  7. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,195
    Bonuspoeng:
    183
    Sjallabais fra Oslo.
    Hektiske dager med mye fart i det siste. Trondheim etter lunsj for å vifte litt med armene og bable mens jeg peker på noen kule bilder.

Ellers er dagens store utfordring hva jeg skal gjøre med sete 21B som Norwegian har gitt meg.

LN-FHU and Adrian E like this.
  8. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Radisson Blu Alna! Her gjøres det unna litt arbeid fra hotellobbyen før ferden går til Eksporama hvor jeg skal på messe og pushe solcellepaneler og vindmøller fire dager til ende.... oh joy!

LN-FHU liker dette
  9. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God regnfull formiddag fra Trondheim.
    Motorsykkel står hjemme , da det øser ned og er kjølig - ikke ideelt føre for to-hjulinger med litt kraft under ballene :):)
    Nærmer seg månedsavslutning med stormskritt , og da er det bare å brette opp ermene.

Ha en tørrere dag der ute :D:D:D

10. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,497
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Trondheim,

Svømmer meg gjennom en mindre bunke med papirer, hvor jeg prøver å hoste opp noe fornuftig om båter, skyer, IT-sikkerhet og andre ting jeg later som jeg forstår. Innlevering nærmer seg.

Gjør klar for et avbrekk hvor jeg skal være forskningskanin for en kompis, alltid tid å stille opp for masteroppgaven til en kompis så lenge jeg får leke med VR-briller. Innerst inne vil jeg bare koble brillene opp til noe flyrelaterte greier.

Ha en helt sjef dag, både inni og utenfor en virtuell virkelighet.

LN-FHU liker dette
  11. Sindre

Sindre Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra SK839! Må bare benytte anledningen til å skryte av Wifi. Fungerer like bra som på bakken, og det har jeg aldri vært i nærheten av på et fly før.

LN-FHU liker dette

Del denne siden