God kveld fra LA, bare onsdag enda her. Vært brutalt varmt noen dager. Meldt regn til helga, lov å håpe.
God morgen! Kaffe på vei inn, jeg er snart på vei ut. Må på kontoret for å ha noen fysiske møter. Håper alle får en innbringende trippel Trumf torsdag!
God morgen mine frender. Bare et par dager igjen til helg! Høsten har gjort inntog med annen type luft. Den er bedre å sove i og verre og våkne i. Håper dere alle får en god torsdag friske og uthvilte. Dynen fristet litt lenger i morges.
God torsdag ! Ser ut som om det blir overskyet i Sogn i dag Det blir i tilfelle første dag på relativt lenge God trippel trumf
God morgen fra Sølvbyen. Solen skinner. Hobbysnekret i går, vond rygg i dag. Er vel de ytterste årringene som vil minne meg på et eller annet. TTT skal utnyttes, trenger å fylle opp både mat og poeng. Ha en frisk og fin dag!
God morgen fra bussen! Begynner endelig å se en slutt på husmalingsprosjektet, selv om det er en god del timer igjen med kosten i hånda. Handleliste til dagens innkjøp er laget og satser på å få fylt opp lagrene i løpet av dagen. Poden rapporterte med stor glede at han fikk 100% på sin første prøve på flyfag, pluss at han skal ha en halv ukes praksis i hangaren neste uke allerede. Rapporteringen skjedde med en enorm stor glede i stemmen. Gutten har virkelig funnet sin plass og del gleder meg som far Håper dere får en strålende dag!
Gooood Morgen Endelig TTT - Passende nok samme dag som vi fikk strømstøtte. Det er ikke så gøy og være huseier om dagen... 3 uker til avreise til Portugal! Alt er gjort om, så nå blir det biltur tur\retur Afrika. Det var overaskende lett og overtale to åringen.. "Vil du være med til Afrika"? JA! " Værre var det å få med Kona.. + Det så deilig ut! Kos deg på tur!
God torsdag! Ser ut som at jeg får bed brodern på en liten tur til SF i november og dermed får brukt C billettene med SAS Da står det det 2 stk langhaul turer på planen i 2022 og det er jo ikke værst Ikke ofte med bilder derfra! Med nystrøket sedler til og med
God formiddag fra Porsgrunn. Ser DNB har slutta med valuta Noen tips til å få tak i dollar cash, uten å bli flådd? Fikk 2000 SAS ekstrapoeng inn i dag pga klage på manglende wifi på vår tur til MIA i mars. TTT- ting tar tid. Har forholdsvis greit med basisvarer i fryser og i bod- så det blir en moderat TTT i dag. Ha en fin dag
God morgen fra en hel uke i Oslo uten lukten av A1 jet fuel for en gangs skyld. Neste uke byr til gjengjeld på både UK og Asia (nesten) back-to-back med et halvt døgn i Norge mellom reisene, så det mangler ikke på flyturer Ha en fin dag, IF!
God dag fra poolen på Grand Hyatt Erawan. Like vått på land, men deilig å svømme litt. Singapore Sling og nudler kommer straks.
Ruten nedover blir av den "raske sorten" Kjappeste vei fra Nøtterøy og nedover, men vi satser på og bruke 6-10 dager hjemover Må også spesiefisere Afrika, vi kjører til Gibraltar tar fergen over til Marocco. Så en natt i Tangier før vi reiser hjemover.