Morn fra et åpent kontorlandskap i Oslo. Deilig med litt stueforandring. Rulerende kontortid fremover med 1-2 ganger i uken, noe som er en velkommen forandring. I går bestilte jeg faktisk et hotell for juli. Umulig å si om det blir noe av, selv om det var et hotell her i Norge, men kjentes likevel godt. Ha det kjekt, og god bedring med bonusfeberen.
Goooooooooooood dag i dag. Nettopp fordi det er dagen over dager vi elsker å gjøre det damer gjør, nemlig SHOPPING....TTT. Nå er vel det ukens høydepunkt Riktig super gooooooooooooood helg
God morgen fra kontoret! Må si det er ganske digg å ikke jobbe hjemme. (Får se hvor lenge det varer..) I går gjorde jeg noe for første gang, som jeg håper er veeeldig lenge til neste gang. Hadde aldri trodd at det skulle ta så j*vlig lang tid!?! Også så mange spørsmål, da gitt. Det jeg gjorde var nemlig å fylle ut skjema for Energimerking av huset. Herre jemini! Det tok sikkert en time. Heldigvis endte vi opp med noe annet enn "G" på energimerkingen, så kanskje det var verdt det. (Tviler..) I dag kommer takstmannen. Veldig spent på hva han finner av feil og mangler.. Snart helg?
God dag, Strålende vær ute Kun et Skype møte i dag Komle til middag Blir en bra dag dette, måtte bare helgen komme fort
God morgen fra hjemmekontoret.....fortsatt I dag har jeg ordre fra ØKH (ja, Øverst Kommanderende Hjemme) å handle, ikke hamstre, alt vi trenger for noen uker fremover. Fyll skap og kjøleskap og ha en strålende TT dag
God morgen fra Sølvbyen. Lettskyet og tjenelig vær. Så var endelig dagen der, og vi begynner å nærme oss ombordstiging i SK 907. Neida, slettes ikke!! Men gulldamen i DK var vennlig og la oss i tilbakebetalingskøen. Ny dag med ny mulighet er om tre måneder, da til KKN. Vi får se, kanskje blir det bil for fly i stedet. Sysselsettingsprosjektene står i kø, og det gjelder å ikke sprenge akkorden. Får starte pent og bestille på nett hos Byggmax, da tar det et par dager før henting. Ha en frisk og effektiv dag, alle!
God morgen fra hovedstaden. Her er det ikke lagt noen store planer utenom å handle på TT i dag. Merkelig hvor lite som skal til for å gjøre dagen litt bedre i disse tider
God morgen fra et grått og traust sted på vestlandet. At TT også er mitt høydepunkt denne uken sier kanskje mest om uken? Kortet går nok varmt i ettermiddag - så får vi bare håpe det ikke er maniske tendenser på den lokale Kiwien. Synd sunnhetslotteriet er over. Ha en flott torsdag.
Det store spørsmålet i dag er om det er trippeltrumf på kiwi eller ikke? Fordi på kiwi sin nettside står det at det skal være det i dag, men de har jo annonsert tidligere at neste gang skulle være i juli. Jeg skal i alle fall ta et godt grep om handlevogna i dag, og føre den bestemt inn i butikken som om det var 12. mars igjen.
God -hvordan ble det torsdag så fort???- morgen! Brukte litt tid på å lage en handleliste til TTT i dag, og den er ganske lang. Alt selvfølgelig sortert etter hvor varene er plassert i denne spesifikke butikken, slik at det ikke blir noe fram og tilbake mellom butikkhyllene. Samboeren som skal innom Kiwi etter jobb, så hun er fornøyd med en strukturert liste. Hun mente dog fremdeles at det er uvanlig å sortere handlelisten på en slik måte, selv om det er meget praktisk. Så, da lurer jeg på: hvordan ser deres handleliste ut? Er den som en direkteflygning eller en MR? Ha en flott TTTorsdag!
Jeg fikk en SMS tidligere i dag med en påminnelse om at det er TTT i dag, og har fått en e-post om samme tema "husk TTT" for et par dager siden, så da må man nesten gå utifra at det faktisk er det i dag.
Følger samme prinsipp og kjører sortert etter plassering. Kjenner jo den lokale KIWI som min egen bukselomme Litt komplisert når mor lager handleliste etter middagsoppskrifter og den så må transformeres til rekkefølge i butikken. Utrolig hvor mange ganger vårløk kan gå igjen
Fikk mail fra Kiwi i går kveld: Torsdag er det Trippel-Trumf hos KIWI, der KIWI PLUSS-kunder i tillegg får 17 prosent Trumf-bonus på all fersk fisk, og frukt og grønt.
Jeg kan med 100 % sikkerhet bekrefte at det er TT i dag. De bekrefter det også her: https://www.facebook.com/kiwiminipris/posts/3228529483837959 Så vidt jeg husker var det vel april-TT som ble byttet ut med juli-TT, en måned det opprinnelig ikke var/er TT, så formoder at det er TT i juni også.
KIWI Solheim bekreftet i går at det er TTT i dag. De har heller ikke annonsert at neste skal være i juli, de flyttet bare den fra april. Så mai og juni skal være som normalt.
God lunchtid frå Sunnfjord. Her er det katastrofestemning. Sunnfjord er truleg lands største Kiwi-frie kommune, so TTT-handelen er avgrensa til ein Sparbutikk, som stort sett er j**** dyr, men som skulle ha tilbod på kaffi. Var innom før jobb og dei var f*** meg utselde! Er det du @oleredv? Ellers skal konebilen få seg ein tur til dekkforhandlaren og få balanse i hjula. Seinare skal 6-7 tre som ligg heime kvistast og kappast. På tide med ein flytur no.