God torsdag morgen fra Phnom Penh

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av VFFlyer, 15. jan 2015.

  1. VFFlyer

    VFFlyer Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    18
    Liten hilsen fra poolside Hotel Raffles Le Royal i Phnom Pehn. Kort flight fra BKK i morges, etter dagens møter tilbake til BKK så TG640(787) overnight til NRT. Ønsker alle en riktig god dag!
     
    SASDC8 and Fnate like this.
  2. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Det var som bare, jeg som trodde jeg skulle være først ute i dag! :) Vel, god morgen fra Hotell Bristol i Tigerstaden. Livet føles litt rart når man plutselig har journalister i kø på telefonen og man ikke får sove fordi man skal på God Morgen Norge... :) Mon tro om jeg får gullkort på innenriksturer med SAS i år? Vel... I dag står altså Tv2 på timeplanen og man kan vel trygt si at det ikke bare er sommerfugler, men svære elefantører, i magen... Drar direkte til nytt intervju, noen timers pause så fotografering og så håpe rjeg SAS tar meg hjem til Bergen i ettermiddag/kveld, hvis ikke har jeg et ørlite problem... Boklansering i morgen i Bergen (of course) og nytt inervju på lørdag. Her gjelder det å henge i stroppen! :)

    Ha en super dag!

    Xxx.
     
  3. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Nå venter messe på Lillestrøm med mange bransjefolk fra hotelkjeder og rederier. Ha en fin torsdag du også:)
     
    PlusGo liker dette
  4. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Det kommer til å gå helt strålende :)

    God morgen fra Tiger City. Her er det verken svømmebasseng eller journalister. Føler jeg burde vært i varmere strøk...
     
  5. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Uppsala,
    Gjemmekontor idag. Kermit är på service. Det enda man är säker på är att det blir dyrt oavsett om bilen går igenom felfritt eller inte. Ha en strålande torsdag!
     
  6. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Och "gjemmekontor" var en bra strategi då kaffemaskinen tydligen har havererat på kontoret.
     
    Islending and Fnate like this.
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Lykke til!!!!

    God morgen fra Nationaltheateret. Venter på Linje 1 til kontoret. Fikk booket påskeferie til Puerto Banus igår, så nå er alt bare helt i orden!

    Ha en fjong dag
     
    Travellingalf, LN-FHU and SASDC8 like this.
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God mårnings fra det Sørlandske!
    Her blåser det masse, og bølgene går allerede over kaia her i sentrum av Krsand. Det er slike dager jeg er glad jeg jobber innendørs.

    I går ettermiddag måtte jeg hjelpe en kamerat som satt fortvilet i en bil midt i Manila og som ikke rakk flyet sitt pga trafikk. Paven kommer til Manila i dag, så de har stengt alle hovedveiene og gitt alle filippinere i Manila fri fra jobb. Så KAOS er et mildt uttrykk. Fant noen ledige ruter og fikk booket ham hjem i dag i stedet. Måtte finne et hotell nærme flyplassen så han var sikker på å komme frem til flyet i tid, så da ble det Marriott som "bare" skulle ha 2900 kr for en overnatting. Etter filippinske standarder er det 3 månedslønninger. Og som han sa, til og med minibaren har norske priser.

    Jaja. Fullt program i dag på jobb og etter jobb. Så før man vet ord av det er det plutselig fredag. Og da er det jo helg. Ai ai ai!! Er det rart jeg drikker??
     
    Fnate liker dette
  9. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Bergen!

    Etter tre netter på Radisson Blu Royal er det på tide å komme seg hjem via TRD etter endt kontordag. Det blåser i Bergen også og Beffen fikk litt problemer med å legge til da et vindkast tok oss med sidelengs, men på forsøk to lyktes vi. Å starte dagen med en tur med Beffen er faktisk skikkelig digg!

    Håper ATC systemene holder seg friske når jeg skal ut å fly i seks tiden.

    Ha en strålende torsdag!
     
    Islending and Fnate like this.
  10. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Ballerup (rett utenfor København)! Har klart å karre meg til kontoret gjennom en hard landing (blåser hatter og høy her - som vanlig) og leiebil, en Hyundai i30 diesel. Funker greit, men ikke en jeg ville kjøpt selv. Dagen består av møter, mæøter og enda litt møter, får det blir middag med gode kolleger inne i Køben. Ha en fin en!
     
  11. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Kan registrere at ClubCarlsson har vært triggerhappy og overført "takk for-(sett inn det som passer)"-poengene(som i utg.punktet skulle inn i mars-something ifølge t&c)
    Nuvel....på plass er de iallefall..
    Selv sitter man på jobb med OK rygg, selv om jeg egentlig burde vært ute å gått meg en lang tur.

    Ha en flott torsdag :D :D :D
     
    Fnate liker dette
  12. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra lesesalen på Blindern. Sitter å kikker på møkkeværet gjennom vinduet. Ser ut til at det sludder, da er det deilig å kunne oppholde seg innendørs. I full gang med å pløye igjennom pensumet. Det blir nok en del hektiske dager dette semesteret.

    Ønsker alle en super dag :)
     
  13. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag folkens!

    Våknet tidlig i dag på tross av at jeg har fått streng beskjed fra min bedre halvdel om å sove lenge, bare ta det rolig og slappe av i dag. Har uansett ikke planlagt stort så det passer fint å ta en rolig innedag i griseværet. Blir vel å leke litt videre med ANA tool i dag også for å se om man kan få svidd av en CT og noen bonuspoeng.

    Ha en strålende dag!
     
  14. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,931
    Likes mottatt:
    6,759
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra skauen ved Ubud hvor en holder på å drikke seg ned etter turen ned hit. Har flydd MI trippelseven i dag :)
    Utover det er kodeordet "mygg"

    Ha en fin en
     
  15. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg føler noen må tørre å sette fokus på elefanten i rommet, nemlig bagasjeprisene til British Airways.

    1. De tar seg sinnsykt godt betalt for én innsjekket bag
    2. Hvorfor!!! kan jeg ikke velge "hand baggage only" en vei og bagasje på returen??????
     
  16. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Og HVORFOR?... HVORFOR?... er alltid "elefanten i rommet" en negativ ting?
     
    SASDC8, Islending, Jørgen and 3 others like this.
  17. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Det er vel fordi det høres så dumt ut med elgen i rommet ....
     
  18. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Brannfakkel her... har du sjekket om to enveisbilletter blir dyrere?
     
  19. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, det blir ganske mye dyrere.
     

Del denne siden