God torsdag morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Darkcho, 09. jan 2014.

  1. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    På plass på kontoret, ferdig sjekket inn for samtlige 3 fligher i morgen. Hau-Osl-Ewr-Ord med SK/UA/UA. Blir kjekt med en aldri så liten langhelg i statene!

    Ha en fin dag!
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Nå er jeg kjempelei av å gå å hangle.
    Det vonde beinet tar alle kreftene mine virker det som. Dårlig søvn om natta får jeg også. Trøtt som en strømpe om morgenen. Har aldri gledet meg mer til en helg enn det jeg gjør nå.
    Tror jeg kanskje må ty til brennevinet snart???

    Måtte dere andre få en bedre dag enn meg.
     
  3. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Hmmm...det klør...i bookingfingeren. Får se hva som skjer i dag, siste dag med 5% rabatt på BA-tilbudet. Ha en fin dag
     
  4. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    God formiddag fra Narvik. Her blir det "the Scenic route" hjem igjen igjen i dag, EVE-TOS-OSL-BGO. Hva gjør man ikke for å komme seg hjem et par timer tidligere! Ingen store planer for helgen annet enn avslapping. Ser jeg kommer til å mangle 115 Tier points på å nå 2500 i løpet av perioden, og lurer på om jeg skal booke meg en ekstra tur på BA salget nå kun for å bikke denne grensen. Det er ikke et spørsmål om det er verdt det, mer et spørsmål om det er en god nok grunn til å ta seg en helt unødvendig helgetur en eller annen plass.. (I-landsproblemer :) )
     
  5. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg svarte meg selv. Det ble en helgetur til Hong Kong. Det var jo egentlig ren netto, siden jeg da fikk brukt min 5% rabattkode.. :)
     
    Fnate and AndersB like this.
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hey hey.....Straks ferdig på jobb,blir da å hente djevlefrøene i bhg og lage middag,deretter kaffeslabberas med bestemmelse av guttetur 2014.Yiiiihaaa :p :D
     
  7. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God ettermiddag fra den røde plass.
    Grei skumring på jobb i dag, nå venter straks medisin i flytende form med noen kollegaer.

    Hva er denne 5% rabattkoden folk snakker om?
     
  8. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    BA sendte ut 5% rabattkode til sine (gode) kunder ifbm. salget de har nå.
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hvor god må man være? Jeg shoppet 6 business/wt+ og en bråte intra Europe billetter med dem i fjor :/

    God formiddag fra Chicago. Temperaturen kryper sakte, men sikkert oppover i dag. Skal ende opp med kun ett knippe minusgrader. Ellers har man ferdigstilt salget av 911en i dag til samme prisen jeg betalte for den, noe som ikke er så verst. Bilen har stått lagret siden oktober og startet som en kule under overlevering i dag.

    Pengene er trygt på konto frem til levering av en splitter ny F type i midten av mai ;)

    Første flytur i 2014 i morgen.
     
    Jørgen liker dette
  10. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdag :)

    Hadde booket 8 dager i New York i mars/april (Amex Comp Ticket), men 8 netter blir litt lengt så vi bestemte oss i dag for å stikke en tur til SXM når vi først er i "nabolaget". Har akkurat booket fly (UA) EWR-SXM-EWR, samt en leiebil (Jeep Wrangler) hos Hertz på øya (har vel noen mil med vei i alle fall).

    Gleder meg stort til å stå på stranda og se på flyene lande med en iskald øl i hånda :D
     
  11. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    BA er flink på targeted, har du adresse USofA eller stort sett billetter ex USA?

    Ser targeted ut ifht. T&C:
     
  12. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg hadde fire BA-flighter i økonomi og én i betalt First i 2013, og fikk 5%-voucher. Tror heller det har med location enn "god kunde" å gjøre.

    Trenger ikke min voucher, så hvis noen rekker å bruke den de neste to timene er det fritt frem: GDR11RTB8S4. I følge terms er den "unique", men ikke personlig, så det burde ikke være noe problem.
     
    tommy777 liker dette
  13. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har aldri (!) flydd BA og fikk rabattkode, så kan bekrefte at det ikke bare var til de beste kundene.
     
    Fnate liker dette
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Så det har nok med hvor du er lokalisert å gjøre, ja. Jeg har adresse i USA, men originerer stort sett ut fra Europa siden det er billigere.
     

Del denne siden