God morgen fra bartebyen 8 grader og vind her - klar himmel. Litt jobb og deretter avreise til ALC med kompiser - 5 dager med piker,vin og sang Ha en fortreffelig torsdag
God torsdag morgen fra Kjevik internasjonale lufthavn. Her er det kø hele veien til bagasjebeltet for de som er kjent.. Fire flighter på et kort tidsrom, siste opprop har gått for en de fleste.. vil tro det er mange stressede mennesker her.. Synes forøvrig at Kjevik er ganske dårlig planlagt i dette henseende. Det er stadig slike monsterkøer pga mange samtidige fly.. Ha en strålende dag, kø eller ikke.
Delar av den norske Megado-kontigenten er på plass i loungen. Avreise Brussel etterkvart. Ha ein strålande dag!
God morgen! Snart er det avreise til Bodø, gleder meg til å sjekke ut gymmen i den nye innenriksloungen 10:15 Kom over et spørsmål jeg ikke finner svar på: hvor mye koster UG fra Plus til biz CPHPVG/PVGCPH ved gate?
Kan meldes om en meget god Bootylicious økt i det nye treningsrommet. Overnight oats og en macchiato av verdens nydeligste barista. Dere har bergtatt meg, SAS.
God ettermiddag frå René Magritte! Vi er straks klar for avgang til Palma de Mallorca på SN1069. Stor stemning
God ettermiddag fra Paris. Turen fra Melbourne gikk smertefritt. Nå nytes en iskald Kronenbourg i solen
Gode nyheter. SAS har fått en ny Mikkeller. Northern lights. Lys IPA, meget god. Jeg likte den langt bedre enn plane ale