God torsdag morgen. Denne uka har virkelig gått unna, synes den knapt har begynt, men jammen har torsdagen kommet.. Det betyr at årets 121 flight står på menyen, helt krise egentlig, må ty til vindussete da mitt faste sete er tatt Men ellers for det nok bra .. Ha en fin dag
God morgen fra hovedstaden! Solen skinner snart, men det er kaldt. Det er jammen snart helg igjen, som Are sier: Denne uken har gått fort!
God morgen fra Rikshospitalet! Snart helg og forhåpentligvis snarlig exit fra dette midlertidige herberget.
Morn fra Oslo. Ikke en sky på himmelen her, og jaggu er det ikke meldt fint vær i Bergen til helgen også. Da må det jo bli en bra helg BN2 for morgendagens flight. Nedtur..
God morgen fra sogn ! Arbeidet vil ingen ende ta, her går en ikkje på fri før tirsdag Då blir det en uke fri før det er påtide med eit innhugg i F terminalen til Lufthansa En får trøste seg med at det er torsdag og raspeballer til middag i dag
God Torsdag fra Nordens Paris Hele 0 grader er det her og det er Trippel Trumf dag! Ut å handle alt annet enn Grønnsaker om det ikke er billigere i henhold til oversikten som finnes. 19 dager til jeg skal besøke Storbritannia og Manchester. Men i mellomtiden får alle ha en God Torsdag
God torsdag fra Praha! Konferansen er over og det er snart tid for innsjekking på SK4768 direkte til Oslo. Synd det ikke er annet enn Contract Lounges på PRG, da må man jo vandre hvileløst rundt i terminalen mens man venter på boarding...
Hvis du kommer til flyplassen i siste øyeblikk, så vil du unngå hvileløs vandring på flyplassen ihvertfall.
God ettermiddag fra OSL. DY1884 til Athen er litt forsinket, men skal uansett bli deilig med et lite avbrekk. Veldig uvant å ikke vente i loungen.
God ettermiddag fra skitværet her i Trondheim. Her er man i litt bedre form og satser på jobb i morra etter to hjemmedager. Ha en flott torsdag
Trønderværet slår til og det kommer til å bli utrivelig ute på Værnes siste dagen før helg. Får bruke helga til noe fornuftig, nemlig finne en optimal reise til DPS til sommeren. God torsdag folkens
Endelig god morgen fra Los Angeles. Sola skinner ikke enda, men kommer til å gjøre det straks. Tror jeg skulle trengt litt tid på å venne meg til mangelen på værskifte. Lokale ser ikke ut for å ha samme problem, er det under 25 grader kommer varmelampene på på uterestaurantene(selv midt på dagen for lunch). Jobbfri i helga, enda ikke funnet noen OK billetter til SFO, LAS eller HNL så blir å tråle rundt i byen. Nice flight folkens
God ettermiddag fra King Hamlet Lounge på BLL! Snart på vei til ATH via BRU med Brussels og Aegean på et nytt kurer-oppdrag. Retur i morgen kveld med Pegasus via SAW (krysser fingrene for at flyet ikke sklir av rullebanen). Land nummer 50 kan endelig krysses av på listen!
God torsdag kamerater. Ei lita nattevakt igjen før snuten vendes mot juvas, for ei helg med ski, minusgrader og ikke minst snø!. Ha en feiende flott torsdag
God kveld fra Saigon, hjemreisedag. Venter på flyet til ICN med Asiana og sete 1E videre til Frankfurt