God morgen fra Trondheim Noen har fly, noen har champagne og jordbær mens noen er på jobb. Sånn er livet, dessverre tilhører jeg siste kategori... Ha en flott torsdag
God ettermiddag fra Fillipinene, nærmere bestemt Shangri-La's Boracay Resort & Spa. Her er det 30 grader i sola, men heldigvis finnes det masse avkjølende drikke - og en strand tyve meter unna. Ha en fin torsdag!
God morgen fra rett utenfor hovedstaden! Det regner ikke, det snør ikke, hva skal jeg klage på i dag? Snart helg er det jaggu også! Tror dette blir en finfin dag!
God morgen fra OSL lounge. Starten på en fin måned. Ikke mer enn 5 dager i strekk uten flytur i november. I dag icelandair til Reykjavik. Cremant til tidlig lunsj . K
God morgon frå Sunnfjord. Arvingen fann ut at foreldra skulle opp i halv fem tida i dag tidleg. <3 Kaffi <3 Omlegging til vinterdekk i kveld før det vert "EB-run" til Bergen i helga med ViaTrumf-hotell, Sumo og Salsa.
Det blir vel bra vær her i verdens vakreste by ... guidet ostetur i Grieghallen på lørdag ... @ValdresBjarne er på OsteVM
God ettermiddag Siden jeg ikke hadde så mange flygninger på gang, booket jeg likesågodt en tur til LYR i mars....ahhhh det var deilig å booke noe igjen
God Torsdag 12 dager til avreise! Har sittet å tenkt om jeg skal skrive mitt første reisebrev fra den 48t MR turen til Manchester i økonomi, men har ikke helt landa på om jeg skal enda. Men men. Snødde igår og idag er det 3 grader så noe av snøen har smeltet igjen. Ellers får folk ha en trivelig torsdag 1. November
Begynner å tikke faretruende mot 2019 og jeg har ikke en eneste booking klar enda. Tiltak må snart iverksettes!
Dæven denne dagen har gått unna! Alt for mye og gjøre på jobb men man skal vel ikke klage når dagene flyr unna! God kveld ønskes!
God dag frå Aust-Finnmark! Der mange meiner at vi bør bruke refleks i haustmørket, meiner pandionkatten at det er mykje viktigare å bruke pledd: Så eg lar det oppmodinga gå til alle Ha ein fin torsdag!
Plutselig kom det en kjapp tur BGO-OSL-BGO på torsdag .. .. ting kommer når en minst aner det når man er frittstående konsulent
God torsdagskveld fra hovedstaden. Etter å ha nesten druknet i går morges var det godt å komme seg på jobb i dag uten å bli gjennomvåt. En grei arbeidsdag i dag og nå nærmer det seg raskt helg. Neste uke har man flyturer i kalenderen igjen, det blir bra