Da fikk jeg endelig startet en god morgen-tråd! Måtte dagen bringe bonustilbud, rabatter og julekalendergaver. Og gratulerer med dagen til en viss nordlending!
I kveeeeld ska eg heeeeeeim. Det skal propellflys til Sørlandet. Men først må det skribles ned noen vettuge ord på et par papirark. OG IKKE NOK MED DET! I morgen går turen til fjells med gode venner! Det blir ikkje stort bedre.
God morgen fra Sola, fint lite med folk her i dag da de aller fleste fortsatt er på fagkonferanse så stille og fredfullt er det her Ha en fin en
God morgon, Uppgraderingen till nytt IT system gick över förväntan så nu har även jag kommit till 2014 på kontoret. Blir en relativt stilla dag idag. Skall vara Mr. Nice Guy och bevilja lite fri inför julen åt mina flygande vänner. Ha en strålande torsdag!
Hei og hopp fra det blide Sørland! Som vanlig trøtt som den berømte strømpen, men får vel klare å komme gjennom dagen. I kveld er det julebord på Superspeed med jobben. Det meldes 3-4 meter bølger så det skal nok bli festlig! Gjelder bare å få det til å skvulpe like mye innvendig som utvendig. Det er det som kalles væskebalansen. Nemlig! Så det så! Og gratulerer med dagen til StorSamen forøvrig....
God morgen fra Bergen. Etter tre netter på Radisson Blu Bryggen blir det godt å fly WF hjem klokken 1740. Har med Bose headsettet, da nesten to timer i en Q400 kan bli litt bråkete Ha en super torsdag og happy b-day til Mr. Megado
Gosh darn fra Lillestrøm. Her sitter jeg og kuker i dress. Det er julebord i dag, og jeg har måttet trø på meg et antrekk jeg misliker mer enn de fleste - finstasen. Slips har jeg heldigvis ikke, de brant jeg for 15 år siden. Men resten har jeg. Men jeg har nye sko med spiker som sier klækk-klækk-klækk, og som er stive som et reinsdyrhorn. Og julematen... SUSHI! Ha en fin dag, og spesielt han kommelballjen fra nord
Skjønner ikke hvorfor så mange misliker å gå i dress, skjorte og slips. Jeg går i det hver dag på jobben og synes det er både komfortabelt og praktisk... Kanskje jeg er sær? Jeg ser også veldig godt på hvem som er vant til å gå i dress og ikke, og de aller fleste har for store dresser på seg. Mange har altfor lange ermer der skjorten ikke synes, og jeg tror mange prøver dress i T-skjorte og ikke forstår at dressermer skal være litt korte. Og sko. Nordmenn klarer stort sett ikke ha på seg riktig skotøy, og i hvert fall ikke pusse dem! Er det så forbannet vanskelig å pusse skoene fra tid til annen? Spesielt når man skal bort? Nuvel. Dagens lille rant fra meg...
Ha ha ha... Jeg tror man er mest komfortabel i det man går i ofte. Jeg var nok mer komfortabel i det før når jeg jobbet i et sånt miljø. Der jeg jobber nå ble jeg i starten "uglesett" om jeg hadde på skjorte. Hoodie var det som gjaldt. Ellers er jeg enig med deg i beskrivelsene. Men det er vel sånn at for de fleste så koster den dressen du beskriver såååååå mye at det ikke er helt aktuelt. Det er ikke så mange av oss som synes 2 månedslønner er ok for dress og sko. Og det er jo det den koster med mindre du har griseflaks og har en kropp som passer perfekt.
Har ikke hatt dress på flere år, og har ingen ambisjoner om å kjøpe med det første. Jeg har riktignok en teori om at hvis man spør alle med dress i en tilfeldig valgt lounge vil man se at formuen stiger proposjonalt med hvor mange nr. for stor dressen er. De med aller størst dress flyr såklart ikke kommersielt.
Jeg har søkt om statssøtte til enorm dress jeg, min fikk kun godkjent skjorte med kjempelange armer og knepping bak. Er det "hot or not"?
God morgen fra Chicago. Endelig titter solen frem etter at det har vært grått hele uken, sol medfører selvsagt ett Siste fulle arbeidsdag i dag, i morgen bærer til Florida før man skal på sitt aller første cruise søndag noe jeg ærlig må innrømme jeg er rimelig skeptisk til.. Vi får se Modern er jo her, så da blir det vel kake litt senere! Ha en flott torsdag!
Jeg og madamen skal også på vårt første cruise snart (i februar). Utreise fra Fort Lauderdale, varighet 5 døgn med RCCL. Så avslutter vi med tre døgn i Miami. Tror det blir bra jeg! Gratulerer med dagen og ikke minst god seilas! Ha en flotters torsdag folkens!
Hoi fra Trondheim På vei ut døra etter jobb, skal hjem å overbevise fruen om at det er lurt at jeg reiser til Seattle i mars Ha en flotters torsdag. Gratulerer med dagen til @tommy777 - får håpe Hawks gir deg gave ikveld da....selv om jeg tviler
Grattis med dagen @tommy777 , måtte glasset aldri bli tomt i kveld Og alle andre forum-banditter får ha en fin kveld!
Takk alle sammen! Jeg skal med modern, kjerringa, svigermor, søstra til kjerringa og brodern, som jeg heldigvis klarte å lure med Gratis brennevin galore, håper det gjør ting enklere