God torsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Travellingalf, 28. april 2016.

  1. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Fra Vigra International Airport. I dag går turen til Billund via Bergen og København. Vi er en gjeng fra den gamle riggen min som har leid oss ett hus i Glyngøre , så det blir nok en del røde pølser og ikke minst bajer denne helgen! Jeg ser virkelig frem til å treffe de igjen og på tross av at jeg reiser fra det fine vårværet her hjemme, madamen og ikke minst den lille jenta mi så er det godt å være på reisefot igjen.
    Og jaggu så ble det OT-oppgradering på fem av fem mulige legs på denne turen. Tror det må være nærmere ett år siden sist en OT har gått gjennom, men kanskje det er en siste takk & farvel?

    Ha en fin-fin torsdag alle sammen!
     
    Petter B-C, geddi, agrims and 3 others like this.
  2. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sogn.
    Her har det vore kaldt i det siste, og idag er intet unntak. Dei siste dagane har eg brukt på å ete ut av kjøleskapet, Kiwi skal nok få kjaurt seg etter arbeid på trippel trumf-torsdag.
    Ha ein strålande dag, alle saman!
     
    Petter B-C liker dette
  3. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Nå har hjulbrakka fått internett og jeg skal ut og kjøpe kaffetrakter. Fortsatt ikke vann eller dass, men det kommer seg. Snart hælja
     
  4. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag fra Singspore!
    Her er det fortsatt varmt og fint vær!
    Mange år siden jeg bodde på et Sofitel, men må si jeg er overrasket hvor flott dette hotellet er på Sentosa Island!
    Nå går turen ned til stranda! Ha en fin dag hjemme i kalde nord! :D
     
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Goooo formiddag fra Trondheim
    Solen skinner -vårværet er på vei, og selvfølgelig ble Fly&Øl lagt til 28/5 og IKKE 4/6 som jeg håpet/ønsket, slik at dere da DESVERRE ikke får besøk av meg....:eek: Your loss.....:p

    Lurer egentlig litt på hva som skjer i ettermiddag faktisk....fruen snakka noe om restaurant og greier... Ja ja...får se da :D :D

    Ha en flotters torsdag :):):)
     
  6. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Back from Texas. Base Oslo West.
    Kiwi og Meny her I come!

    I dag er det Trumf torsdag med ekstra bonuspoeng.

    I USA kaller de dagen i dag Trump Tuesday! Da Donald Trump kommer til å vinne 5 stater på sammen dag.
    Tilfeldig?? Neppe! :D:D

    Dagen for å fylle opp kjellerboden med verdens viktigste produkt så jeg kan fly first class til Amerika, nemlig toalettpapir. :confused::D

    Go Trumf! :p
     
    agrims liker dette
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    En Trumfene fin torsdag her i det Sørlandske, til tross for regnværet da. Det var nettopp snø i lufta, men værgudene ombestemte seg heldigvis raskt.

    Greit å komme hjem etter 3 dager i hovedstaden. Bunken på kontoret ligger høy, så da er det bare å gyve løs.

    Heldigvis ingen planer for kvelden.

    Ha en fin en....
     
  8. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Bergen. Har hatt t/rt Seljord de siste dagene, i bil. Hadde heldigvis en haug med podcaster fra Lørdags Rådet og turen over fjellet gikk egentlig mye bedre enn forventet. Har selvfølgelig klart å bli snylta forkjølet, men satser på å bli bra til tirsdag -> siste kinatur før min andre halvdel kommer hjem i august. (Ja, lurer litt på hva jeg skal finne på i sommer, satser på noen billlige flybilletter.... :) )

    Xxx.
     
  9. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag før middag fra Kristiansand Vest!
    Koselig å lese at så mange er på farten.
    Her er ingen turer booket før juli (bryllup i Berlin), og sånn kan vi ikke ha det.

    Ha en fin dag i alle retninger ;)
     
    LN-FHU and Petter B-C like this.

Del denne siden