Good boarding fra et supercomfy 1F på KL1140 til Fnatsterdam. Trøtt som ei pølse, men det er jo bare gøy når 3 dager messe på RAI venter... Lurer på om de serverer frokost her? Dankie viel og ha en fin dag
Gdrompf fra det Sørlandske! Dårlig søvn i natt og karret meg på jobb, trøtt som en strømpe jeg også. Mer enn nok å gjøre, men kan godt tenkte meg å sove lunsj i dag.
Hoi fra Trondheim Her blir det arbeidsdag som vanlig og deretter.....ingenting....trolig....kanskje litt kjellerrydding....kanskje... Ha en strålende dag
God morgen! Fått tilbud om en stilling som innebærer mye pendling fremover, blir spennende! Takk gud for at EBG allerede er sikret, her skal det benyttes alle goder!
Samme jobb, men lånes ut i en stilling til annen del av konsernet Takket ja, woho! Grattis til deg også!
God mordi fra Chicago. Litt snø i lufta, men ikke noe så langt. God natt søvn her, så en meget produktiv morgen, men fortsatt mye å hugge løs på Costcoturen utgikk i går, så da blir det dessverre tur i dag. Tror jeg tar turen snart siden det er meldt snø om en times tid.
God aften fra horisontalen på Rica Victoria. Det er tid for HBO og True Detective og ellers fint lite.