Goood torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 14. nov 2013.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen her i USA. Hva er det med at en som står opp 7 timer senere enn Norge skal starte dagens sosiale tråd?? ;)

    Her er det rundt 0 grader, ikke en sky på himmelen.

    Litt småjobbing før det blir storlunch med United ledelsen i dag. Du vet, de derre som alle elsker å hate for tiden

    Ellers lite å melde, men klar for 6 x 9 timersflighter de neste to ukene :/
     
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Samme forhold halvannen time lenger sør .. Tykt islag på vannskålen til bikkja.

    Satser på rolig jobbedag .. har jobbet hardt for å kunne være litt lat det siste året, så man får nyte det før bossen kommer drassende med nye prosjekter ,, ;) Tror 2014 blir et interessant WIAS-år ..

    Men nå blir det lakrisbåter ...
     
    SASDC8 liker dette
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Lakrisbåter?? Var en tur innom Ikea i går, så pantryet og fryseren fikk godt påfyll, men ingen lakrisbåter...
     
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Gardermoen. For andre gang denne uken sitter jeg og venter på SK4122 fra gate 14. Nesten like spennende som å se på maling tørke..

    Nok en kjedelig 737 tur de neste timene, så SAS hva med å av og til fly noe annet innenlands i Norge, sånn just for kicks mener jeg :)
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Kald Boston morgen her... United leverte så det suste på to flighter i F igår. Pangalactic Gargle Blasters ble slengt rundt med brede smil, kjente skuespillere satt og så seg selv på "dagens film"... Jadda. Kankje klaga.

    To møter rett rundt hjørnet, og så bærer det opp til Montreal i efta.

    Kos dere med lakrisen og 737'ene
     
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Sørlandet, hvor pakkingen akkurat er ferdig for helgens utflukt til Dublin (blandt annet)

    På returen på mandag hopper jeg av i Oslo for å få meg ei natt på Ræddis'n. Så da klarer jeg 3 stays/50000 CC-poeng på ei litt oval helg. Kankje klaga, eg heller Fnatusen. Med det ligger det vel an til 2 nye hotel reviews en gang til uka. Får se hva Royal og St.Helens klarer å diske opp med.

    Ha en alldeles fabelaktig kveld! :)
     
  7. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra verdens største(?) kantine i dag også. Fullt program til langt på kveld idag.
     
  8. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Hehe .. nei. de kommer fra taxfree'n på OSL ... Har alltid med meg noen kilo diverse lakris-produkter .. finner ikkenoe slikt her rundt Atlanta. Seattle og Bainbridge Island var bedre slik - der fikk jeg til og med Solo!
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Imaginære verdener er de beste spør du meg.
     
    Scanflyer and SASlovah4evah like this.
  10. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdags kvellings, da er det bare en dag igjen på jobb før helg, den skal brukes til å gjøre klart for neste ukes sprell. Det blir en uke som landeveis røver så får vi se om vi får besøkt noen nye hoteller.
    Ellers kan jeg rope høyt hurra, etter 4,5 måneders bruk er AMEX forbruk passert 100K og Companion ticket i boks, strålende greier :)
     
    SASDC8 liker dette
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Her har man vært hos en nabo og smakt 6 ulike juleøl!
    Nå er det Torsdag kveld fra Nydalen på TV her. Episode 100!

    HOYY!
     

Del denne siden