Gooood fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 20. febr 2015.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Bippidibopp fra Hugos lounge i Dusseldorf, Tysklands mest dysfunctional flyplass. Tre sakkalaver var ansvarlig for å overvåke fast tracken samt vise vei for transfer passasjerer, de sto og drakk kaffe i ett hjørne. Man går igjennom en luke og rett inn i to køer som er rett ved eco så ecopassasjerene går selvsagt rett i den korteste køen. En morragretten tysker sa i fra til de tre taperne at det kanskje var en ide å holde ting separat. De bare så dumt på han og lo da han gikk vekk.

    Så da slo sutregenet inn og jeg bare måtte bryte inn i kaffeslaberaset. Manageren ble tilkalt og hvem kom? En politimann med MP5.. Akkurat.. Gjett om han snakket engelsk.

    Så da var jeg nestemann til å bli ledd av da jeg tasset mot den lange køen. ;)

    Vi får se hvem som ler best, emailer med kongen av PR for den største kunden her og de betaler mye per kunde for fast track, kjenner jeg han rett, blir det baluba ;)

    Anyways, ingenting kan dempe humøret. Det er fredag og man skal H J E M!

    God helg, vi snakkes!
     
    Last edited: 20. febr 2015
    TOS, Islending, Baldrick and 3 others like this.
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Sola, arbeidsdagen er allerede godt i gang etter et skikkelig kalleballik i går da strømmen på et av våre anlegg forsvant natt til i går og drivstofftilførsel til reserve kraft sviktet. Tydeligvis kan forbrenningsmotorer gå på damp, heldigvis.
    Dagen i dag går nok med til å skaffe deler fra et fantastisk forsyningssystem :p

    Ha en strålende fredag :)
     
  3. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon fån hemmakontoret!
    En rad administrativt "crap" skall ordnas innan helgen kommer och sen blir det väl att ta tag i det riktiga arbetet som måste göras också. Planen för kvällen är att göra så lite som möjligt. Eventuellt ännu mindre.
     
  4. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen.

    Ikke bare må jeg betale sure 15.000 for å få fikset bilen, men jeg blir også uten bil i opptil flere dager. Forbaska... Jaja, får krysse fingrene for at det ikke blir regn i dag, når man ikke kan ha gjemmekontor og må ta bussen... :-/ Har et skikkelig love/hate forhold til den kassa.... <sukk>

    Ellers er jeg superduper glad for at det snart er vår, håper jeg.

    God helg!

    Xxx.
     
  5. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bergen! Blir en treningsøkt, og litt pakking, før det blir SAS til Berlin for en weekend på Grand Hyatt! Er meldt pent vær i Berlin i helgen, og for en østlending som har surret seg over til Bergen, er det alltid gledelige nyheter! God helg! :)
     
    no-backpacker liker dette
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    He he.. Var innom AA Flagshiploungen for litt siden.. pakkfull av folk mens her i Cathay loungen er det 3 pers, skikkelig mat, lynkjapp wifi og meget bra drikkeutvalg. Den siste idiot er ikke født

    Nesh, nå er det klart for glass #2 med Champers, avgang om 55 minutter. Goood fredag.
     
    Islending, LN-FHU and Baldrick like this.
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Sitter no her på jobb....ville myyye heller vært i Cathay-loungen med litt bubblis( og kanskje en CX F billett på bordet :) ) Men neiiiiida..

    Ha en flotters fredag bønder !! :D :p :D
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det sørlandske.

    Hipp hurra for fredag. Denne helgen skal brukes til å komme til hektene igjen etter å ha hanglet litt den siste uka. Er vel noe innslag av influensa. Tror jeg har lyst på ferske reker i kveld. Har noe god hvitvin på lur også. Kan bli bra.
    Men først må arbeidsdagen gjøres unna. Arbeidslyst kom og du skal motstand finne......

    Hehe. Du skal være glad for at mannen med MP5 ikke satt deg i nærmeste konsentrasjonsleir. Synd du ikke dro den litt lenger, hehe.
    Men sånn går det vel når du reiser fra feil finger. Hugo loungen er vel i Terminal B. Selv reiste jeg fra A mandag morgen. Der var køene pent separert og ingen som ikke skulle det fikk gå i fast track køen. Jeg valgte den dog bort da det stod 20 mann i kø der, mens på eco var det null kø og rett på båndet. Deilig frokost med eggerøre hadde de også rørt sammen for senatorene sine i sentatorer lånsjen. Tipp topp tommel opp. Men så reiser jeg jo med rett allianse da i motsetning til deg....... :p

    God helg ønskes både dere reiseamatører og oss reiseproffe.... :D
     
    Baldrick liker dette
  9. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    London her også ja...

    Begynner i ny jobb klokka 08.00 i morgen. Timingen kunne ikke vært bedre :) :) :)

    US Airways var nok redde for at vi skulle søvne om bord så de hadde på hele flomlysanlegget frem til Cardiff, sånn omtrentlig. ;)
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    'Begynner i ny jobb en lørdag morgen? Skal du selge snøscootere i Bodø nå da eller? :p
     
    no-backpacker liker dette
  11. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra det indre østland!
    På jobben venter en bunke med tekniske tegninger på revisjon, så ikke den mest spennende arbeidsdagen, men utenfor skinner solen og om noen timer er det helg! :) Ønsker dere en fin en! :)
     
  12. ina_s

    ina_s Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    God fredag! Da er det snart avreise (ok, noen timer) til Berlin for en langweekend :) Hører rykter om mye god mat der (les: sjokolade, kaker og ting med sukker i) :D
     
    Bizflyer liker dette
  13. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra jomfrubesøket i OSL-lounge, ganske så hyggelig her. Laks med sennepsaus og greier, bare spriten som mangler så man kunne få laget seg en heftig GT. Får dra familien bort mot passkontrollen om noen få minutter, må vel komme seg fort ombord på QR sånn at man får utnyttet det som sier å være verdens best businessklasse.

    Vi hørs fra Intercontinental Hua Hin i helga.
     
  14. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Er du glad i slikt, anbefaler jeg på det sterkeste en tur i gourmet etasjen til Ka-De-We litt nedenfor Europacenter. Der kan du kose deg glugg i flere timer!!
     
    mathiasfe liker dette
  15. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Og på vei ut kan man kjøpe Rimowa med to hjul.
     
    ina_s liker dette
  16. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Ikke gi fruen for mange ideer nå, det blir dyrt for meg!!! :p

    Forøvrig er det like fascinerende å se på pri-boardingen til SAS på Flesland (som stadig annonseres, men ikke følges opp...):
    image.jpg
     
  17. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Folk eier jo ikke skam.

    Ble akkurat løpt ned av ei kjerring i loungen. Jeg hadde en skål med grønnsakssuppe i hånda. Hun løp i meg og suppa ble pent fordelt mellom meg og gulvet.

    22 timer siden jeg dro fra hotellet i NYC. Blir veeeldig godt å komme hjem nå asså.
     
  18. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Kald morgen ... ! Selv om solen skinner, er det fortsatt 5 kalde her i det dype sør .. Heldigvis har solen tatt det meste av is på trærne, men kunne godt tenkt meg temperaturer litt mer passende for lokasjonen ..
    Meterolygene veksler mellom nedbør eller ikke i kveld .. jeg holder på 'ikke'. Kone og guttunge setter kursen mot Savannah i ettermiddag for å sjekke ut et college. Der skal det bli 20 varme i morgen ... Her blir det vel heller humlesmuti og høy musikk i kveld. OK det og.
     
  19. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    @Bizflyer du får rapportere når du finner en flaske Champers i loungene dine. Jeg venter i spenning. Forøverig hadde de både Fernet og Jager hos Hugo, mens hos Lufthansa er det kjemisk fritt for russeklisset, så er jo litt overrasket over din omfavnelse ;)

    God eftan fra Chiberia. Her er det faen meg kaldt.

    Jeg tok en @Reidar i dag. Etter frokost og Champers i Cathayloungen, kjøpte jeg meg en fersk Sandwich på vei til gaten. Etter boarding ba jeg purseren om å hold my calls og sa nei takk til mat.

    Rett i koma i nesten 6 timer, selv i nedoverbAAkken.

    Ett par timer med jobb så erre helg!
     
  20. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Av og til blir jeg litt glad når jeg hører noen befinner seg i et kuldehelvete. Skål for pochcher.....:p:D
     

Del denne siden