Gooood mandag!!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 17. febr 2014.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Herlig mandag, banditter!

    Akkurat valset med en flott flyvertinne til Austrians boardingmusikk

    Amsterdam neste!
     
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Når katten er borte… :)

    God morgen fra Lillestrøm. Jeg må ha hatt en Asiatur som ikke virker. Hver gang jeg kommer hjem derfra pleier jeg være skikkelig våken og opplagt på morrakvisten og trøtt om kvelden. Nå er det motsatt. Grrrrr. Jeg som hadde gleda meg sånn til å være A-menneske et par dager.

    Ha en fin dag
     
  3. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra vestlandet! Første reise som SAS EBG og første reise i mitt nye pendlerliv!

    Forventer selvsagt VIP behandling ombord, upgrades hver gang samt alt gratis selv om jeg flyr i economy :D

    Vurderer faktisk en tråd med "EBG livet" for å summere opp hver eneste flight, se om det var noe ekstra med EBG, eller om jeg feks trengte noe ekstra (venteliste, fast track, mer bagasje etc)
     
    Fnate liker dette
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig mandag :)

    I dag har vi fått nedbør for første gang på svært lenge, og det skal regne ennå mer, før det igjen blir tørt. Er merkelig at Kanariholmene har snø, mens vi i Bodø har null og niks.

    Ha en flotters dag!
     
  5. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    Lykke til. Ikke bli altfor skuffet når det viser seg å ikke være så veldig forskjellig fra det du er vant til ,da..;)

    God formiddag fra Bergen. Her er det atter straks på tide å bevege seg i retning BGO. I dag går dog turen via OSL og så sørover for en gangs skyld. Det kan jo bli riktig så interessant.
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Mandag og snart lunsj, og en tosk har lagt telefonmøte midt i dette tidsrommet. Uten å by på lunsj en gang! Makan!

    Masse møter og gjøremål i dag. Solen skinner for en gangs skyld, og jeg håper det er våren som er i anmarsj.

    Fortsatt god mandag! Det er tross alt bare 4 dager igjen til helg! Er nok derfor jeg drikker.
     
  7. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God mandag. Forelesning er over, og dagens trumf-varer på Spar er kjøpt inn til middag. Litt rydding hjemme før jeg drar til Lillestrøm for å besøke storesøster...

    Fikk en hyggelig overraskelse når jeg sjekket EB-kontoen i dag. Jeg hadde glemt at jeg meldte meg på "triple poeng til USA" i julekalenderen. Nesten 20.000 poeng ekstra gjør godt i et bonushjerte...

    Ha en vakker dag!
     

    Attached Files:

    tommy777 liker dette
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag på overtid fra kontorstolen....
    Venter med Trumfen til trippel-torsdag. Da skal det innhandles 25%-varer over en lav sko ;)
    Lite folk på jobb idag betyr x-tra, x-tra workload på meg....MEN nå er jeg straks ferdig. Så det så !!

    Ha en flott mandag :) :) :)
     
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'mooorgen! Presidents Day og helligdag her i Ameriken .. fri i dag og i morgen - det gjøkke noe .. ;)

    En tur på Costco blir vel dagens høydepunkt ..
     
    tommy777 liker dette

Del denne siden