Gratis hotell ved layover - Sri Lankan - andre erfaringer med tilbud om gratis hotell-overnatting?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Jornaa, 14. april 2016.

  1. Jornaa

    Jornaa Photo, seat 61K on BA 747-400, LHR-LAS

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    65
    Bonuspoeng:
    18
    Til sommeren har jeg booket meg en BIZ-tur med Sri Lankan.

    Først og fremst for at jeg skal sikre med Finnair sitt gullkort, men dernest også for å sjekke ut nytt flyselskap, 2 nye land og 2 nye hovedsteder :)

    Jeg har booket følgende rute, når jeg allikevel er i Thailand med Finnairs A350 på BIZ (AY089 og AY090) i juli;
    BKK-CMB-MAL-CMB-BKK.

    Jeg har booket inn 2 netter på MAL (Paradise Resort Island) og 2 netter i Negombo (trolig Camelot Beach Hotel) ved CMB på vei tilbake til BKK.

    Jeg ble inspirert av informasjon om at du får gratis overnatting med lang layover i Doha med QR, og sendte av gårde en forespørsel til Sri Lankan. Etter et par dager, fikk jeg bekreftelse gratis overnatting på Airport Garden Hotell ved CMB. Jeg har 20h layover i CMB.

    God service fra Sri Lankan og etter hva jeg forstår, er dette et bra hotell.
     
  2. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, absolutt. Ikke akkurat dagferskt. Sommer 1994. Fotball VM USA. Fulle fly. Nødløsning: Alitalia. FBU-CPH-FCO dag 1. Gratis transport og fint hotell i Roma.
    Neste dag MD 11 FCO-MXP-LAX. Samme flotte hotell i Roma på retur.
    Totalt sett en vellykket tur, men litt utdatert kanskje.
     
    Jornaa, mhsalv and anders82 like this.
  3. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Liker at du bruker en 22 år gammel tur som referanse :). Gammel kjærlighet ruster ikke.
     
    mhsalv and Chrisbgg like this.

Del denne siden