Gratis oppgradering til businessklasse med United til og fra NORD/SØR AMERIKA-ASIA OG AUSTRALIA

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Aussie74, 07. jan 2018.

1. Aussie74

Aussie74 United Airlines Million Miler

Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Hei alle sammen.
    Etter mange år med United så har jeg endelig innsett at hus og betjening av lån er viktigere enn status i et flyselskap. Jeg nådde målet mitt i 2016 ved å bli star gold livet ut med United pga 1 million miles fløyet, så jeg er jo fornøyd med det.
    Da United var United og ikke innblandet med Continental, så reiste jeg fram og tilbake til Australia i business hver eneste gang. Jeg ble alltid oppgradert og en glede var det. I fjor hadde jeg 2 turer over dammen og kom ingen vei med å sitte i business. Selv med bestillinger over 4 måneder før avreise og høy status, så var det håpløst. Så jeg har da gitt opp og ser det er bare bortkastet penger å betale mer for å være med i oppgradringslottoen.
    Om 2 uker så drar jeg til USA med United og heldigvis fikk brukt 2 stk kuponger som gir meg luksus fra LHR til LAX og tilbake fra IAH. :)
    Så med det....
    Jeg har flere langdistanse kuponger jeg vil gi bort.
    2 stk er for bruk over hele Nord-Amerika.
    4 stk er for reise fra Europa til USA/Canada/Australia/Asia/Sør-Amerika

Disse går ut 31.januar og alle reiser må være innenfor de datoene. No exceptions!

Så til alle dere som har en reise på UNITED innen 31.januar, ta kontakt på PM!

Merk: Har du en reise fra Europa så må billetten være i klasse W eller høyrere. Hjelper ikke med K,L og annet billig.
    Er det i USA/Canada så er det akkurat det samme.

Jeg kommer til å sjekke om det er ledig på "instant upgrade" før jeg godkjenner noen forespørsel.
    Jeg velger også først de med den lengste ruten.

Når det gjelder betaling så vil jeg ikke ha noenting for det. Bare send meg god karma. Det kommer lengst i hverdagen :)

Så lykke til. Ta kontakt ved å gi meg ditt PNR(bookingnummer) og etternavn så tar vi det derfra!

Good luck og god søndag :D

Bolle, Bubba, Misterix and 39 others like this.
  2. Robamu

Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Gjelder oppgraderinger for bonusbilletter også?
    Sitter muligens med 1 veis CT bestilling fra Seattle til Oslo, og er bare eco tilgjengelig mellom Sea-ord. Er da sas C ORD-ARN.

Hvis det er mulig å bruke på bonusbilletter, så er det kanskje mulig å finne en united flight 23 januar til Europa også :rolleyes:

3. Aussie74

Aussie74 United Airlines Million Miler

Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    @Robamu ..
    Sorry. Funker ikke på bonusbilletter.

4. Robamu

Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Regnet i grunn med det, men var verdt et forsøk :)

Aussie74 liker dette

Del denne siden