Jeg skal fra Trondheim i morgen kl 15:00 til Sandefjord og tenkte benytte sjansen å komme meg litt nærmere gull, men jeg klarer ikke å finne noen ruter med flere stopp. Noen som har noen tips?
Takk WannaBeFrequentFlyer, men problemet er å finne en alternativ rute, evt. om Bergen eller noe annet. Jeg får vel ta en ekstra reisedag isteden
Blir jo litt seint da til Sandefjord... Flyavgang 1 torsdag, 13. august 2015 Avreise: 17:05 Trondheim, Norge - Vaernes Ankomst: 17:42 Kristiansund, Norge - Kvernberget Flyselskap Widerøe WF555 Flyavgang 2 torsdag, 13. august 2015 Avreise: 17:57 Kristiansund, Norge - Kvernberget Ankomst: 18:35 Trondheim, Norge - Vaernes Flyselskap Widerøe WF556 Flybytte er nødvendig. Tid mellom flyavganger = 1t:40. Flyavgang 3 torsdag, 13. august 2015 Avreise: 20:15 Trondheim, Norge - Vaernes Ankomst: 21:25 Oslo, Norge - Sandefjord Torp Flyselskap Widerøe WF487
Tusen takk for raskt svar KatManDu. Det ble lang venting på Værnes, så jeg valgte noen timer hjemme isteden Nå har jeg satt opp ett excel ark, så kanskje jeg klarer selv neste gang... Ellers hører dere fra meg igjen.
Er det mulig og klare EBD hvis man starter på 0 Legs på Norge rundt billetten med start København og End Sandefjord?
Med god planlegging og litt flaks(unngå delay)er det mulig om du velger alle sonene. Ikke i år siden tilbudet ender 27.August.
Jeg holder på nå.. Har booket over 60, for å være sikker på å klare 45 , men forsinkelser, kanselleringer og vær (tåke i Tromsø i dag gjorde at 2 flights (TOS-SKN-BOO) ble til 1 (TOS-BOO)) gjør meg jo ikke sikker før jeg står der med gullkortet i appen..
For meg ble det 48 de første åtte dagene. Så seks dager hos familie i nord. Tilsammen 53 på de 14 dagene i juli. To mindre forsinkelser på 20-40 minutter som jeg husker... Den første dagen skulle jeg fly KRS-TRD-TRF-SVG og SVG-TRF-BGO-KRS (to billetter) og innkommende TRD ble kansellert. Da satte Widerøe meg på et SAS-fly fra TRD til SVG og jeg kunne fullføre dagen etter planen. Det var god service overfor en frynsete NR-deltaker med et stramt program
Var jo to tyskere som klarte 100 legs, så alt er mulig. Dog kom det ikke fram i artikkelen om alle var kvalifiserende eller om de også hadde flydd anbudsstrekninger
Jeg endte på stusselige 10 (pluss 2 hvis manuell innlegging av WF470 går gjennom) Hadde vel bestilt 30, men har måttet kutte massivt pga uventet jobbing.
Endte på 48 kun gjennom Norge Rundt i helg og ettermiddagsturer. Var i full arbeid i ukene jeg fløy, men gikk greit. Litt slitsomt å fly 4 legs mellom 16 og 23 flere dager på rad, spesielt etter en arbeidsdag fra 07-15, men var verdt det Inkludert all jobbflygingen ligger jeg nå på 85. De siste 5 får jeg i september P.
Med utgangspunkt i Bergen så ble det fokus på tur retur reiser, bortsett fra helgene, hvor jeg kunne ta rundturer. Jobber på Sandsli her, så er kort vei til flyplassen. På grunn av den "masete" familien måtte jeg ta 2 perioder, første fra søndag 12te juli, og den andre med oppstart 27nde juli. Så hadde under begge periodene dødtid på 5-6dager. Så den mandagen startet med tur/retur tidlig morgen til Haugesund, er en flight der for å hente ukependlerne., Tok den samme mandagen etter og bortsett fra Haugesund, var alle andre ukedags flighter på ettermiddag/kveld. F. eks uken fra 27 til 30 juli, hadde jeg fire turer, fire dager på rad som startet med WF 415 kl 15:40 til Sandefjord, med retur på 418, deretter til Kristiansand med WF 595 kl 18:20 og retur på WF 598 kl 20:00. Da var jeg i heimen rundt kl 22. Under alle reisene jeg tok, klippet ut fra regnearket jeg brukte for å planlegge denne galskapen P.
I dag var jeg godt på vei til gull, da flyet stoppet etter mellomlanding i Stavanger fra Kristiansand. Det gjorde at jeg ikke rakk flyet i Bergen og 3 flights på vei til gull mindre enn planlagt. Nå mangler jeg kun 7 reiser til gull. Noen som har noen gode tips for en rimelig dagstur i september for dette? Gjerne en fredag og avreise OSL eller TRF. Kanskje klarer jeg meg med 5. Hilsen en nybegynner som fortsatt sitter fast på Sola i en time til!
Regner kanskje med at han har separate bookinger på alle flightene, man må vel ha gjennomgående billett for å få det?