H: 1 IHG RA free night

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av milehigh, 17. des 2019.

  1. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Har også en gratis natt pga status som kan brukes på alle IHG-hoteller opp til 70000 poeng per natt (eneste unntak er vel da Maldivene). Må bo innen utgangen av 2019 og det forutsetter ledig rom på poeng. Dette er fra Royal ambassador konto så om det brukes på Intercontinental (IC) kan man forvente toppstatus benefits. Ikke bundet til andre bestillinger, spesielle dager etc.

    Byttes i noe morsomt eller penger. Forslag velkomne. Rekker uansett ikke bruke denne selv.
     
    Trillekoff and drsyk like this.
  2. Alfred

    Alfred Fly er fantastisk

    Innlegg:
    307
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Har ikke du postet dette i en annen tråd allerede?
     
  3. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Alfred, drsyk and Shyneno like this.
  4. magicbyte

    magicbyte Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    436
    Bonuspoeng:
    63
    Hei, Jeg har booket en natt på IC Tokyo Bay nå i romjula med IHG poeng. Kan godt "bytte" til din gratisnatt og så kan jeg gjøre en booking for deg senere på mine poeng?
     
    Wiolenze and milehigh like this.
  5. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Alle 3 IC er utsolgt for rewards nights datoen din. Så denne er still up for grabs.
     
  6. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Har to stk av de nettene nevnt i post 1 som må forbrukes i løpet av 2022. Gjelder poengnetter opptil 70 000 poeng. Kan være en meget god deal på en del Intercontinental, eller også andre av kjedene hos IHG.

    Åpen for forslag. Bytte/salg.
     
  7. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,830
    Likes mottatt:
    7,733
    Bonuspoeng:
    183
    pm sendt
     
    milehigh liker dette
  8. Tassa

    Tassa Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    3
    Hei, skal til New York med fruen fra 2-5. Juni. Tar gjerne en overnatting og tre på IC. Har ikke så mye å bytte med deg utenom penger
     
  9. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Hei, voucher er kun mulig å bruke den første natten av de tre.

    IC Barclay har billigste rom til 467 usd = 4572 kr. Men du kan regne med club room til et par hundre bucks mer pga toppstatus. Du får det for 3333 kr.

    Evt tilsvarende pris på IC times square (ganske nære hverandre). Kanskje bedre rom, men der er det kun frokost og ikke lounge.

    Deretter kan du booke hva som helst selv eller 2 netter vi meg. Da enten 2 påfølgende på samme IC til normal pris men med statusfordeler. Avhengig av budsjett og ønsker. Park hyatt er klart det best om man går enda en del opp. Ellers er det flere bra hos hyatt, feks hyatt on hudson som er booket for flere som er min favoritt.
     
  10. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Antar du er på whatsapp for kommunikasjon underveis. For å booke trenger jeg navn som 2nd guest for innsjekk (fruen på diskret avstand, du kjenner toppstatustråden for erfaringer) samt email.
     

Del denne siden