Ha en herlig tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 28. juli 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Riktig god morgen fra en regnfull hovedstad. Klar for en hyggedag på bryggekontoret. Ha en herlig tirsdag du også.
     
    NoLimit liker dette
  2. pacman123

    pacman123 Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    God morgen fra Honningsvåg flyplass.

    Skal bli deilig å komme seg hjem til Oslo etter 6 fine feriedager nordpå.
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Happy tirsdag fra Sofitel So Bangkok.

    Sjekker ut om noen timer før vi vender snuten mot The Siam, som er et hotell som jeg virkelig gleder med til å sjekke ut :)

    Ha en strålende tirsdag rundt om i verden :D
     
  4. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Alta! Har ikke store trua på været idag, ser svart ut - tipper det regner godt fra seg utover dagen.

    Ha en flott og forhåpentligvis tørr dag! :)
     
  5. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra Oslo, og gratulerer med dagen til @EB :)
     
  6. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra luftrommet på vei mot Syden.

    Tendenser til indre panikk da midtgangpassasjer i 17D forsøkte å invitere noen til å sitte med henne i 17E - og på den måten ødelegge EBG softblock for meg i 17F. Heldigvis takket vedkommende nei til tilbudet. Har nå fylt opp midtsetet med masse stash for på den måten å avskrekke henne fra lignende krumspring på vei sørover.

    For øvrig kan jeg med det blotte øyet konstatere 2.5 helt fulle rader i Plus uten et ledig midtsete, så jeg gjorde et klokt valg ved å droppe kjøp (og ev. Optiontown) til SAS' ypperste premiumprodukt på intraeuropeisk.

    Ha en Go dag. Husk at Plus(sgrader) er best utenfor flyet.
     
  7. Trillekoff

    Trillekoff Medlem

    Innlegg:
    70
    Likes mottatt:
    42
    Bonuspoeng:
    18
    God morgen fra Bergen! Her ser det ut til å bli en av de bedre dagene denne sommeren:)
    Ha en god dag, og god ferie til dem som har det!
     
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Rolig dag idag også...fint det da jeg har MYE å ta igjen etter ferien.Kan ikke si vikaren har gjort jobben sin akkurat.....;)
    Blir vel tidlig kveld idag, da man var opp til 0200 i natt for å skru opp ny stereo med de tilpasningene som må gjøres i stua ....også så morsomt da gett :):):)
    Ha en strålende tirsdag :cool:
     
  9. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra hovedstaden, kun en uke igjen til ferie :D
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God midt på dagen!
    Sitter på terrassen på hytta og ser skipene i Tall Ships Race paradere forbi her. Et imponerende skue.
    Eneste plan for dagen er å nyte den!
     
    Travellingalf liker dette
  11. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    900
    Bonuspoeng:
    93
    Du har fin utsikt med andre ord. :)

    Selv sitter jeg og ser ut av et kontorvindu og rett inn i Coop Extra. Andre dagen på jobb etter ferien. Er så kaldt at jeg måtte sette på ovnen.
     
  12. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,116
    Likes mottatt:
    7,633
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra en baby-Uber i Ho Chi Minh. På vei til flyplassen med forholdsvis dårlig tid, siden jeg var sta og ville ha en siste Banh Mi. Har vel 5 minutters margin før innsjekk stenger hvis Uber sin tidsberegning stemmer, men ikke lett å vite i rushen her.

    Edit:
    I dag er jeg drittsekken alle hater. Flyr til USA fra Singapore på separat billett om 13-14 timer. Visumet mitt til Vietnam går ut i dag, så ikke noe alternativ å ikke rekke flyet. Burde tenkt på det før jeg ventet til siste minutt med Uber.
    Kom 10 minutter etter innsjekk hadde stengt. Fikk kranglet meg til et BP, siden jeg heldigvis hadde sjekket inn online. Løp gjennom første sikkerhetskontroll, så til passkontroll. Snek i diplomatskranken. Hoppet så rett i crew-filen i sikkerhetskontroll. Ropte sorry sorry til alle rundt meg og bukket en milliard ganger.
    Kastet alle barberbladene mine på stakkaren som stod bak røngtenmaskinen, og løp til gate og boardet i Business/Star Gold-skranke. Nå sitter jeg gjennomsvett på bulkhead og har fått ledig sete ved siden av meg. Fortjener det ikke. Har også stjålet halve flyets håndbagasje-kapasitet med ryggsekken min.

    Ikke mye høy i hatten nå.

    image.jpg
     
    Last edited: 28. juli 2015
    Kjakan liker dette

Del denne siden