God tirsdag fra en baby-Uber i Ho Chi Minh. På vei til flyplassen med forholdsvis dårlig tid, siden jeg var sta og ville ha en siste Banh Mi. Har vel 5 minutters margin før innsjekk stenger hvis Uber sin tidsberegning stemmer, men ikke lett å vite i rushen her.
Edit:
I dag er jeg drittsekken alle hater. Flyr til USA fra Singapore på separat billett om 13-14 timer. Visumet mitt til Vietnam går ut i dag, så ikke noe alternativ å ikke rekke flyet. Burde tenkt på det før jeg ventet til siste minutt med Uber.
Kom 10 minutter etter innsjekk hadde stengt. Fikk kranglet meg til et BP, siden jeg heldigvis hadde sjekket inn online. Løp gjennom første sikkerhetskontroll, så til passkontroll. Snek i diplomatskranken. Hoppet så rett i crew-filen i sikkerhetskontroll. Ropte sorry sorry til alle rundt meg og bukket en milliard ganger.
Kastet alle barberbladene mine på stakkaren som stod bak røngtenmaskinen, og løp til gate og boardet i Business/Star Gold-skranke. Nå sitter jeg gjennomsvett på bulkhead og har fått ledig sete ved siden av meg. Fortjener det ikke. Har også stjålet halve flyets håndbagasje-kapasitet med ryggsekken min.
Ikke mye høy i hatten nå.
Last edited: 28. juli 2015