HalloFredag....det er heeeeelg

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 13. jan 2017.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Go morron fra det trondhjemske.
    Fire blå ute, og straks starter dagen med levering i bhg og deretter jobb.
    Rakfisk m/tilbehør står på menyen i kveld, da akkompagnert av øl og akevitt :):)
    Ha en fin-fin fredag :D:D:D:D
     
    Kristian liker dette
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det sentrale Østlands området. Her er det siste innspurt med revisoren fra EY, håper det blir ferdig for nå i løpet av dagen, hvis ikke fortsetter vi bare i morgen....
    En liten tur til Telenor Arena og Reiselivsmessen blir det uansett.
    Ha en flott fredag,
     
    Kristian liker dette
  3. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Mustache City!

    Kroppen er trent og man er på plass på kontoret. I dag skal det ikke jobbes et sekund overtid, kroppen skriker etter et glass vin allerede.

    Ha en fantastisk weekend alle sammen!
     
    Kristian liker dette
  4. Sindre

    Sindre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen! Våknet med litt dagen-derpå-følelse i dag da jeg bestilte 3 flybilletter i går, hvorav 2 ble feil...

    Jeg pleier aldri å gjøre sånn, men var tydeligvis litt for trøtt i går.. Skal bli godt med helg!
     
    Kristian liker dette
  5. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Bæærgen. Våknet opp til snø, noe som betyr at det er færre syklister ute på veiene i morgentimene :)
     
    tommy777 and Kristian like this.
  6. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    647
    Likes mottatt:
    2,944
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra tigerstaden - tidlig morgen på kontoret etter en hard booking natt til Tokyo (til fantastiske priser - da får en ofre litt søvn). Nå får vi som klarte å snappe opp en bil. bare håpe at det ikke blir noe tull og tøys med bookingene. Ha en strålende fredags arbeidsdag til alle bonusjegerne her på forumet :)

    Igjen takk for et genialt forum - som klarer å fange opp tilbud som det skal mye til for at en hadde klart å fange opp på egenhånd - noe av det glimrende med dette forumet ! Må flere gode tilbud bli fanget opp (selv om det alltids vil være litt usikkerhet rundt ekstreme tilbud)
     
    tommy777 and Kristian like this.
  7. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra Trondheim.
    Rolige dag på planen før undertegnede endelig tar helg om 6 timer. Den kom ikke et sekund for tidlig.
    Ha en fin en :)
     
    tommy777 and Kristian like this.
  8. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Hallois frå Aust-Finnmark!

    I går var første gongen på lenge at gatelyktene tok seg ein kvil nokre timar. I dag kjem nok det neppe til å skje grunna eit veldig blygrått skydekke. Kanskje noko godt i glaset kan få meg til å sjå lysare på saka? :cool:

    Aller først ein liten innsats på slaveriet og ein runde på snøplankane. Ha ein fin-fin dag!
     
  9. miura

    miura Aktivt Medlem

    Innlegg:
    430
    Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra et nedsnødd østre Ukraina. Dagens eneste gjøremål er å handle inn en ikke-ubetydelig mengde øl fra det lokale bryggeriet. Gjør ikke vondt i lommeboken med 6kr/literen for kvalitetsbrygg!
     
    tommy777, Are and RoadKing like this.
  10. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,907
    Likes mottatt:
    12,903
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra sentrale Buskerud (sentral for oss som bor her). Slapp heldigvis unna posten om billig til Japan, så jeg unngikk å slite med ny knappetelling. Derimot skal jeg straks se om en av de betydelig rabatterte pc'ene jeg reserverte midnattstid på Elkjøp egentlig er verdt å kjøpe.
    Ha en fin dag i flyvningens og forbrukets tegn.
     
  11. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Odense! Alltid deilig å oppholde seg her noen dager, selv om jeg muligens ikke burde forsøkt å holde tritt med noen av mine danske kolleger i inntak av belgisk brygg i går kveld. Men, men.

    Retur til OSL fra BLL i kveld med DY. Kan ikke forsvare hva det koster med SAS på denne strekningen, desto mindre når loungetilbudet blir borte. Da flyr jeg heller DY til 378,- og plusser på lounge med Priority Pass til £15. King Amlet Lounge på BLL er faktisk veldig bra, og vesentlig bedre enn det SAS disker opp med selv på for eksempel CPH. Snakk om "forbedring".
     
  12. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,447
    Likes mottatt:
    29,518
    Bonuspoeng:
    183
    Snart lunsj fra FBU. Vært på kontoret siden 7, etter en knapp times kjøretur fra OSL. Føles som en hel dag allerede, og hjemme venter svigermor. Vanskelig å avgjøre om en skal prøve å komme seg hjem tidlig eller bare holde ut på kontoret.

    PS: Tåkefritt på FBU, men ikke ett eneste fly å se....
     
  13. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Knall vær i hovedstaden i dag. Som sikkert alle andre her inne har jeg ventet på denne dagen helt siden søndag kveld/mandags morgen.

    God helg til alle sammen :)
     
  14. Angie

    Angie Medlem

    Innlegg:
    239
    Likes mottatt:
    548
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra grensa til Østfold. Tok en kjapp gjennomgang av dagens agenda, alt av gjøremål kunne gjøres hjemmefra. Droppet å kjøre 5 mil til kontoret og valgte hjemmekontor i stedet (the perks of being an consultant). Mulig dagen blir mindre effektiv når vi runder 14:00 :oops:

    Snuser litt på en weekendtur for meg og gubben, men klarer ikke helt å bestemme reisemål. Vi pleier å reise 2 ganger i året til London for å få med oss kamp på WHL. Så om noen har tips, fyr løs ;)
     
  15. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,785
    Bonuspoeng:
    183
    Hoy hoy fra Sola. Her har det vert litt kallebalik etter stormen Vidar som dro med seg en større innretning på en av fjelltoppene i nærheten. Nytt materiell er hentet i Bergen, så nå ventes det på flyvær slik at Airlift får løftet ting på plass. For min del går turen til Oslo nå til uka. Der skal en skal argumentere for fremlagt budsjett, og der er det mange forståsegpåere asså. Sånne som bare er opptatt av prosedyrer og forsvarlig forvaltning, koste hva det koste vil. Den gjengen der kommer jeg faktisk ganske dårlig overens med. Jeg skulle nok tatt med noe Valium :oops: ...
    Ellers tygges det litt på et midlertidig engasjement i ny stilling. Dette medfører mer flyging, det er positivt. Det negative er at flygingen foregår med DY :eek:
    Ha en snaisen helg da :)
     
    tommy777 and Aussie74 like this.
  16. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,769
    Bonuspoeng:
    183
    Hallais fra Oslo. Nærmer meg ukens faktureringsmål med stormskritt, så det betyr gjerne at helgen er nært forestående. Helgen blir tilbragt i Berlin, så det blir koselig!

    Ha en bra en!
     
  17. olekvi

    olekvi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    418
    Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    God eftermiddag fra CDG. På vei hjem etter et par late dager i Paris og klar for jobb i morgen tidlig. :)

    Var rolig og greit i SAS-loungen, men så dukket det opp noen svensker som fant ut at "shit, det är ju fri sprit her - jävlar" og lydnivået ble skrudd opp ca sju hakk samtidig som det rant på med folk. Satser på at de fleste skal med flyet til CPH ...
     
  18. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,769
    Bonuspoeng:
    183
    Sjallabais fra SK1465. Holdt på å skjelle ut en som pratet høyt i telefon i loungen, men gjorde det ikke. Glad for det.

    Han sitter i nabosetet nå.
     
  19. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    20ande dag Knut, så no skal jula ut!

    Eller kanskje ikkje, har vore ein lang dag, med skallebank i ettermiddag. Mulig eg berre skal tømme fruktfatet og prøve meg på dei fire episodane med Flyhavarikommisjonen som ventar. Så kan eg heller kaste ut jula i morgon eller ein annan dag... Carpe diem!

    Håpar det blir ein fin kveld for alle sammen!
     
  20. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,184
    Likes mottatt:
    869,720
    Bonuspoeng:
    293
    Fredag og endelig helg .. SK279 .. årets 22. flygning .. når det er helg så er det min kone (hun som ikke forstår meg) som bestemmer agendaen .. og hva har hun funnet på?
    Jo vi skal besøke barn og barnebarn i Oslo .. så da blir SK248 i morgen tidlig ,.

    IMG_6882.JPG .. sånn får vi tiden til å gå ..
     

Del denne siden