Happy Lørdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av SASDC8, 08. nov 2014.

  1. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag morgen fra Radisson Blu Plaza Bangkok.

    Hotellet er noe så sjeldent som et skikkelig bra Radisson hotell, men mer om dette i egen tråd.

    Ligger ved poolen og slapper av etter en super frokost og en meget god natts søvn (11 timer).

    Senere i dag står skredderen for tur.

    Ha en super dag!
     
    John in The Tower and Jørgen like this.
  2. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Hur mornings!

    Morgentrafikken er unnagjort å blæsten på Værnes og det er på tide hive seg i bilen og komme seg hjem.

    Ha en super dag fylt med crosswind og doble poeng!
     
    SASlovah4evah and tommy777 like this.
  3. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad lørdag morgen. Snart klar for ukens 5. treningsøkt - det merkes på form og antall minuskilo. Ellers skal det ikke skje så veldig mye i dag - eneste helgen i løpet av 4 måneder uten et fastlagt program. Ha en like bra lørdag!
     
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Helsinki. På grunn av soveglade døtre har vi ennå ikke kommet oss til frokostbordet men en kikk ut vinduet og bort på rommet deres bekrefter at det nermer seg nå.
    Været er tørt og kaldt så dette blir atter en flott dag.
    Ha en glimmers dag :)
     
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Morn folkens!

    Her ute i Olja starta dagen klokka 0655 med en uanmeldt brann- og evakueringsøvelse. Mange som fikk seg en brå start på dagen, meg selv inkludert! Nå er det atter ett helt skift foran meg, men håper det blir noe roligere enn tidligere i uke. Enda godt man har kaffi!
    Ha en strålende lørdag!
     
    tommy777 liker dette
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    SAS assa... You rock. Fikk bytta til en tidligere flight til CPH nå så får litt bedre tid til å spise fiskeboller.

    Ellers kan det meldes om høy minkpelsfaktor her i SAS kantina nå på morran.

    Ha en fin lørdag :D
     
    KristianSk, tommy777 and SASDC8 like this.
  7. NorthStar

    NorthStar Guest

    Er du hu dama med "sidekut" som nettopp gikk ut i blå jakke?
     
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Milano. flott tur med Finnair nedover å går.

    Kort stopp her før turen snart går til Lisboa det 3 nettet på resort venter.

    Ha en god helg!
     
    John in The Tower liker dette
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske!

    Her høljer regnet ned, men inne er det tørt og godt. Har nettopp fått levert ny vaskemaskin, som må testes ut.
    Føler meg ganske så fresh og lysten på å gjøre en innsats her, noe som er ganske uvanlig.
    Fikk også smake på årets juleøl. Det polet jeg var på hadde ikke så mange varianter å velge i. Men CB's lille røde var deilig. Berentsens Julefnugg slettes ikke verst, og Løkka Jul fra Grünerløkka Brygghus var en ny bekjentskap. Men tror ikke flaska var verdt sine 81 kroner.

    I dag står tiden kun til egen disp. Og det er jo fint. Satser på å få gjort en del ting i dag.

    Anbefaler min skredder gjennom 15 år; Barons Fashion som ligger på Sukumvit mellom soi 5 og 7. Skikkelig kvalitet fra skikkelige håndverkere. Har alltid vært fornøyd der og utvalget er enormt. Bare hils fra meg. De leverer på 24 timer.
     
  10. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113

    Det høres ut som meg ja :cool:
     
    NorthStar and SASDC8 like this.
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Jøss! Folk kjenner deg jo igjen uansett hvor du går! Rene kjendisen jo! Er det Se & Hør som spanderer den USA turen eller? :p
     
    Cecilie and SASDC8 like this.
  12. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'formiddag, ja .. er helt ok her på 15H, selv om jeg bare er to rader fra De Uvaskede. Får pøse på med desinfiserende væske. Første GT er allerede unnagjort. Frauleiiiin! Noch ein bitte !

    Brukbar hastighet på Flynet i dag, men vpn suger, så det blir nok ingen fotballkamp. Får satse på bbc radio isteden ..
     
    SASDC8 liker dette
  13. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Hvordan går det med kun en klasse ombord på Widerøe...rett i dusjen ved ankomst?
     
    LN-MOW liker dette
  14. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Skedsmokorset. Surt i dag med regn, men jeg har vært så "heldig" å få være med kona på et par sentre for å shoppe gave til minsten som blir 15 i morgen og noen julepresanger mens vi var i gang. Har også rukket å prøvekjøre en Skoda Octavia Scout som vi vurderer å kjøpe... Må bare regne litt på det og se om vi kan bruke nesten en halv million på bil. Jaja, det finner vi vel ut av. Men et halvt års leveringstid er surt...

    Har forresten akkurat gjort unna middagen med andebryst, potetbåter og masse grønnsaker. Mett som en anakonda nå og håper jeg klarer å motstå fristelsene som snart kommer på bordet.

    God lørdag godtfolk!
     
  15. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Kun førsteklasse på WF... ;)

    To timer igjen til landing. Skal bli godt å komme hjem til kjerring og bikkjer. Livet på Harmony Hill er godt.
     
    Islending liker dette
  16. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    20 minutter fra gate til bil ... Pakkfull immigrasjonshall. Global Entry rules!
     
  17. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    40 min fra brakes set til vi satt i leiebilen hos Hertz i Chicago i går. Fantastisk smooth. Stod og ventet i nøyaktig 15 sekunder i immigrasjonen. Bagasjen måtte vi vente en stund på men ellers gikk det på skinner!
     

Del denne siden