Hertz Gold skranke med Viatrumf?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av view, 18. juli 2018.

  1. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som vet om man får benyttet Hertz Gold skranke som Presidents Circle ved bestilling hos Viatrumf? Har lyst på Viatrumf opptjening via Expedia, men finner ikke noe sted å legge inn Hertz nr (kun Eurobonus nr, mulig det kan gi 500 poeng).

    Saken er at Alicante på denne tiden ikke er særlig fett med tanke på å hente ut leiebil med familien på slep, så Hertz Gold skranken er gull verdt.
     
    Wiolenze liker dette
  2. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg skal finne ut av det samme i September. Har nå tenkt å gå rett til Ultimate scircle jeg, så får jeg heller jages bort om det ikke er lov. Men om noen har erfaring hadde det vært bra.
     
  3. pineapple_juice

    pineapple_juice Aktivt Medlem

    Innlegg:
    368
    Likes mottatt:
    588
    Bonuspoeng:
    93
    På Expedia "Min konto" kan du legge til forskjellige bonusprogrammer, deriblant Hertz. Men usikker på om det slår til ved bestilling/henting av bil.

    Ville bestilt direkte på Hertz.no for å være på den sikre siden, betale med Amex og få noen poeng uansett.
     
  4. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,449
    Likes mottatt:
    29,531
    Bonuspoeng:
    183
    Var på Alicante på lørdag. Tidenes kaos foran alle leiebilskrankene så ville ikke tatt sjansen på å ikke få prioritet for litt ekstra poeng. Aldri i verden
     
    jgroneng liker dette
  5. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Hoho, jeg tror jeg holder meg til Hertz.no, tar ingen sjangser i høysesongen.
     
    Wiolenze liker dette
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg var borti ett lignende tilfelle i fjor. Skulle da leie bil i Monaco og levere denne i Cannes og fant gode priser hos Expedia med Hertz. Online hos Hertz kunne jeg ikke engang få opp muligheten for drop off på en annen lokasjon på de datoene og med den biltypen jeg øsnket.
    Endte opp med å bestille via Expedia og underveis i bestillingsprosessen kunne jeg også legge inn mitt Hertz nummer (er også PC). Men, når jeg plukket opp bilen på bykontoret til Hertz i Monaco så var de VELDIG klare på at så lenge jeg hadde booket via Expedia så kunne jeg bare glemme alle fordelene jeg ellers ville hatt som PC, selv om jeg poengterte at samme bestilling ikke kunne gjennomføres via Hertz.
    Uansett ble dette ikke noe stort tema den gangen siden det var null kø og veldig lite utvalg i biler, men jeg hadde nok ikke gjort det samme igjen om jeg skulle leie bil fra ett sted med større trykk og prisene ellers ellers var rimelig like.
     

Del denne siden