Hittegods på CPH

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av afirm, 02. sept 2015.

  1. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Nokon som har erfaring med hittegodstenesten på CPH?

    På fredag klarte eg sjølvsagt å leggje igjen Bose headsettet mitt i stollomma i setet (jada, eg veit at det er det siste dei seier på høgtalaranlegget når vi landar).

    Eg kom på det i det eg gjekk inn i loungen. Gjekk då tilbake til gaten i enden av A. Prata med mannen i skranken og han gjekk for å sjekke. Då fekk han beskjed om at vaskerane akkurat hadde teke det med seg. Fekk beskjed om å henvende meg til informasjonen. Gjekk til informasjonen og fekk der beskjed om at eg måtte følgje med online på www.missingx.com, det ville bli registrert der og so kunne eg kome tilbake om 24 timar.

    Eg hadde returflygning via CPH på søndag og stakk då innom informasjonen igjen. Fekk beskjed om å kome tilbake om ein time. Kom tilbake og ho sa at det ikkje var dukka opp noko og at eg berre måtte følgje med online.

    Sendte ein forespurnad på missingx.com, men fekk beskjed om at dei ikkje hadde funne noko som passa beskrivelsen. Då hadde eg sendt inn flynummer, dato og setenummer.

    Eg har halvvegs avskreve dette headsettet, men hadde vore litt kjekt å få dei tilbake dersom det er mogleg. Er det nokon som har hatt noko å gjere med missingx.com før, eller generelt hittegods på CPH?
     
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Det kan ta lite tid innan clearingen lämnar in det till registrering hos lost and found. Min bilnyckel tog ca 1 vecka.
     
  3. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Ser att det är registrerat ett Bose headset den 31/8 (som Pose väl att märka) det kanske är ditt?

    Edit: och ett Bose Headset igår.
     
    afirm liker dette
  4. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Eg sendte forespørsel på begge, men dei meinar det ikkje matchar.
    Får vel berre vente å sjå kva som evt dukkar opp.
     
  5. RemiWM

    RemiWM Aktivt Medlem

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    Hadde en kollega som glemte igjen iPaden sin på et fly i CPH. Han tok kontakt med hittegods og alt det andre du nevner. Det tok ca. 4 uker, så fant de igjen iPad'n hans. Da hadde han allerede fått igjen på reiseforsikringen, men valgte likevel å få den tilsendt for ca. kr. 250,- (frakt) om jeg ikke husker feil.
     
    afirm liker dette

Del denne siden