Hei, Min mor og mannen har opparbeidet seg CT og nok poeng til reise til Stillehavet - Ja det er den foreløbige beskrivelsen. Mulighetene er derfor åpenbart mange. Uansett, lurte på om noen her inne hadde tips/erfaringer å dele. De ser for seg 1-2-3 mnd ferie, så open jaw er også veldig aktuelt. (Platinum CT). Avreise Kjevik. Årstid... de er pensjonister, så kan egentlig reise akkurat når det passer, noe som naturlig nok vil gjøre det letter å finne gode/ledige bonusbilletter/reiser. Å fly F er ikke noe spesielt mål i seg selv(helt uforstålig for meg), men å finne i allefall 1 eneste leg med F setter jo en liten ekstra spiss på turen. Takker så mye for tips/hjelp. NB: Det er snakk om stillehavet, så alt fra Palau til Galapagos/påskeøyene. I hodet mitt ser jeg for meg følgende: KRS-CPH-SIN og ut i Stillehavet, men det er mye mulig det finne noe som er betydelig bedre
Temaet ble nettop belyst i en annen tråd, bruk avansert søkefunksjonen for å finne den så får du endel relevant info. Etter et jeg skjønner er det et problem med antall leggs for å komme seg langt ut i Stillehavet. Samt at det er vanskelig å finne billetter langt framme hos feks Air NZ.
Om mod kan flytte posten da? Tok et raskt søk, fant ingen bra samleside/tråd. Søker fortsatt etter noen som har tips og er villige til å hjelpe litt mer enn overnevnte.
Vet man når sånn ca de slipper billetter? Planlegger tur til Fiji i oktober/november neste år, med OJ hjem fra Hong Kong. Eller blir det for langt fra hverandre?
En av de meste spennende rutene her er United sin SFO-PPT som åpner opp Tahiti fra øst. Okey så er kanskje ikke United det aller mest spennende produktet, men destinasjonsmessig så fungerer det fint. Fant Saver Awards her for noen uker tilbake i biz på et par datoer, men de er sparsomme her i kjent stil. Man kan ha flaks. Bortsett fra dette blir det melkerute via Sydney eller Auckland om man skal ut mot Fiji, Rarotonga etc - konsekvent med Økonomi på de siste strekkene. Man bikker fort 40t i reisevei her, så den er seig Men det er absolutt mulig å få til.