Ved gate F18 var det sjekk av pass og boardingkort, og på skjermen sto det fortsatt "please wait". Så fikk mannen bak skranken en telefon, og gikk inn på PCen, og så sto det gate closed. Det var mange som lurte på hva som skjedde, men det var fortsatt ikke tid for å gå ombord i flyet. Noen minutter gikk, og så startet boarding. Jeg ble førstemann ombord, fordi ingen andre fulgte med. Fant plassen min på 9F, med Rimowa'en i hyllen over, og den fargerike sekken fra Hawaii under 8E. Setekartet sa at det ikke kom noen i 9E, og det viste seg å stemme. Det kom en hyggelig brite på 9D, før det kom noen eldre mennesker som mente de skulle sitte på 9E begge to.. De endte på andre siden av midtgangen, selv om setekartet sa at det skulle være tomt der. Jaja. Serveringen besto for min del av kaffe, en flaske vann, og en pose potetgull. Med ledig midtsete var det bedre enn på de fleste flyturene jeg har hatt i Plus de siste årene. Litt risting da vi nærmet oss LHR, men ikke nok til å skru på skiltet med fest setebeltet. Wifi fungerte ikke, men jeg overlevde likevel. Nå må jeg finne riktig gate, og velge lounge for middag. (Men jeg må spare litt plass til mat hos ANA også..)
Det tipper jeg også, så nå er jeg plassert ved stambordet mitt hos hos Singapore Airlines. (Har sittet her to ganger før, så da blir det vel stambord?) Jeg så et ANA-fly rett bortenfor her, og regner med at det er mitt fly. Nå har jeg fått champagne, og har bestilt beef rendang til middag. Dagens meny i SilverKris First lounge.
Glemte å ta bilde av maten, men tok bilde av litt dim sum som jeg fikk til "dessert". Dagens utvalg av champagne. Rødvin. Og annet. Jeg må roe ned på spisingen, så jeg ikke er for mett på flyet.
Og her er fuglen som skal frakte meg til HND: Jeg skal sitte under det japanske flagget. 3 vinduer bare til meg.
Boarding skulle begynne 1830, og 1830 kom det melding om at boarding var forsinket. Jaja. Da sitter jeg her og blomstrer litt.
Her blir det bukking når in Nå blir det en dugelig omgang med bukking på @holmen etter en sånn forsinkelse.
Det var mye bukking ja, og min dame, Matsuda, er veldig imponert 8ver at jeg reiser til Tokyo i 4 dager. Men hun hadde hørt om Weezer. Sa hun iallfall. Har fått champagne.
Ser veldig flott ut dette. God tur! Når man flyr med ANA F fra LHR, er da også United Global First Lounge tilgjengelig eller "kun" SQ sin First Lounge?
Ser herlig ut, noe større skjerm og finere glass en på biz. Misunnelig på den lille kofferten der. Spurte etter det, men SIN-NRT var for kort rute til at ANA hadde det der.
Ja, jeg ble overrasket når jeg fikk champagne i plastkopper i business, både i the room og på dreamlinerene. Føles litt festival ut. Blir ikke mindre fristet av å få prøvd F når jeg ser bildene her.
Review: United Global Services Lounge London (LHR) - Live and Let's Fly (liveandletsfly.com) "Kun" SQ og selvfølgelig de andre *A loungene på flyplassen. En kan jo håpe på en Polaris før eller senere?
Var ikke særlig Weezer-fan før jeg så dem på Coachella i 2019. Herlig band! Ønsker deg en riktig god tur. Forresten: Du sier i første post at du booket ANA F et år i forveien? Stemmer det, eller hadde du f.eks business og rebooket nærmere avreise?