hei
Jeg er ny og har begynt å lese meg opp vedrørende bonus og oppgraderinger for ulike fly og hotel allianser .
Jeg reiser oftest alene , men et par ganger i året reiser jeg med storfamilien bestående av foreldre og søsken med barn. Til nå har det vært dyre hotellrom og Airbnb , som ofte koster like mye som hotell, for eksempel leide vi Airbnb for 5 voksne og 2 barn i LAX i sommer som kostet 25.000 per uke. Føler ikke at vi fikk så mye for pengene . På hotell ville vi fått frokost og opptredd seng, nyvaskede håndkleer, rengjøring og annen service, da det er mye arbeid å reise med barn.
Dessuten så opparbeidet vi ikke noe bonus.
Nå som jeg skal prøve å gjøre reisene bedre ved å opparbeide og bruke bonus, så er spørsmålet hvilke Hotel program er bra for familie og grupper som reiser sammen,
Som for eksempel har store leilighet med fellesrom og kanskje kjøkken med flere soverom , svømmebasseng, er barnevennlig etc.
I og med at jeg ikke reiser så mye alene at jeg kan opparbeide poeng og status i flere program må jeg fokusere på noen få eller helst et program som dekker alle behov .
Et par sånne familiereiser som koster over 50.000 per vil muligens utgjøre forskjell på bonus og fordeler.
Tusen takk
Last edited: 07. aug 2018