Hotellpriser Boston juni

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Gullars, 09. april 2019.

  1. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Vi har booket en helgetur til Boston i pinsehelgen 6.-10. juni, og jeg har i flere måneder fulgt med på hotellprisene som jevnt over ligger veldig høyt.

    I 2016 bodde jeg i byen fra januar til mai, og kan ikke huske at det var de prisene da. Riktignok ordnet vi oss som regel hotell helt i siste liten da det var behov - gjerne dagen før. Som eksempel kan det nevnes at jeg booket Hyatt Regency Boston for 144 USD per natt i påsken det året. Det skal sies at bookingen gikk gjennom Hotwire, og jeg aner ikke om jeg kunne fått samme rate direkte gjennom Hyatt.

    Er det noen kjente mønster når det gjelder hotellbooking i USA og spesielt Boston? Er det slik at det som regel er rimeligst å booke like før? Eller er tidlig juni rett og slett bare høysesong? I så tilfelle bør jeg kanskje ikke drøye bookingen så mye lengre.
     
  2. RoadAhead

    RoadAhead Aktivt Medlem

    Innlegg:
    288
    Likes mottatt:
    481
    Bonuspoeng:
    63
    Boston er en ekstremt dyr by hva gjelder hoteller, så tror ikke du skal ha så store forhåpninger om å gjøre et kupp, iallfall ikke om sommeren. Hvis du har hotellpoeng så er kanskje det noe å tenke på.
     
    Gullars liker dette
  3. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Der beskriver du hele poenget med Hotwire. Jeg ville nok ha booket gjennom de igjen, med mindre du har status e.l.
     
    Gullars liker dette
  4. VirreVapp

    VirreVapp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    370
    Likes mottatt:
    859
    Bonuspoeng:
    93
    Ta det dyreste, det er best!
     
    OttoL, indahla, Gullars and 1 other person like this.
  5. vegasbaby

    vegasbaby Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    283
    Bonuspoeng:
    63
    Nei, du bør ikke vente.

    Hotell-markedet i Boston er nesten ute av kontroll, i alle fall om sommeren. Mye av grunnen er at det er ganske lite mid-range hoteller (budsjett/tre stjerner) nær sentrum. For fem år siden rakk 250 dollar ganske langt. Nå får du omtrent ingenting for det.

    Jeg har vært der i august mange år på rad, og har bare betalt mer og mer for det emm. relativt ordinære Hyatt Regency-hotellet (som jeg liker bl.a. pga. beliggenhet). Nok er nok, i år blir det ikke Boston på meg. Poeng, som RoadHead, viser til, er trolig en god ide.

    (En helt annen skål er andre deler av året - som feks vinteren. Da er det er det råbillig, men ofte ganske ufyselig og kaldt vær.)
     
    Last edited: 09. april 2019
    Gullars liker dette
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Men da er det hockey !!! :D:D:D
    5C7FF3CE-7F2F-475A-9674-5FC234F9779F.jpeg
     
    vegasbaby and Gullars like this.
  7. October

    October Senior Medlem

    Innlegg:
    932
    Likes mottatt:
    2,091
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg skal i juli og tror nok jeg velger å bruke poeng på Hilton for å prøve å få femte natten gratis.

    Noen Hilton som er anerkjent som det beste i Boston? (Alle er dyre )
     
    Gullars liker dette
  8. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for respons, alle sammen. Høres ut for at jeg bare får reservere noe fullflex-greier. Kan hende vi dropper hele turen og heller tar den en annen tid på året, men får se det litt an :)
     
  9. TigerTravel

    TigerTravel Aktivt Medlem

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    1,209
    Bonuspoeng:
    93
    Skal en tur til Boston i slutten av juli sammen med 16 åringen. Flyr biz takket være MC Premium, og har nettopp benyttet meg av IHG Global Sale til å erstatte noen tidligere full flex bestillinger.

    Endte opp med 2 netter (tors-fre) på Indigo Boston Gardens til 325/natt for 2x queens, og 2 netter (lør-søn) på Kimpton Marlow til 380/natt for 2x doubles. Priser etter skatt.

    Har også kjøpt billetter til Duck Tours fredags morgen og gleder meg til det :)
     
    Gullars and SAJblue like this.

Del denne siden