Humor tråden!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 17. april 2015.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Tenkte det kunne være moro å ha en tråd hvor vi deler morsomme historier fra våre reiser. Det er nok mange som sitter inne med noen knakende gode historier. Og så flinke mange av dere er med ord så blir nok dette morsom lesning!

    Jeg starter med en historie fra Fargo som fikk meg til å humre godt.

    Dette var en kald januar dag i Fargo North Dakota. Du vet, der hvor Peter Stormare stapper en fyr med hue først i fliskuttern.
    Jeg sto ved innsjekkingsskranken til United og ventet på å bli ombooket siden flyet mitt til ORD var forsinket grunnet vinterstorm. Klokken var 15.58 da følgende skjedde. En herre iført slitt singlet, caps og en dongeribukse som så ut som den nylig hadde vært igjennom en stridsløype, kom frem til United disken;
    - Hello sir how can I help you?
    - Im here for my 4 oclock flight to Denver..
    - Im afraid you're too late sir...
    - But its 4 oclock now and Im here..
    - You need to be here at least 45 min before you departure time sir.
    - oh, ok I guess I'll go home again then. Bye.

    Alle mine antagelser/fordommer om amerikanske bønder ble bekreftet på 30 sekunder!

    Neste historie er fra Værnes og den tia da Pizza Hut lå vegg i vegg med kafeterian.
    Det var mye folk og stress i lufta. En herre som tydelig hadde dårlig tid sto i køen til Pizza Hut og trippet.
    Så ble det hans tur;
    - En biffsnadder med pommes og en halvliter takk!
    - men dette er Pizza Hut, for biffsnadder må du stille deg i køen til kafeterian
    - men så du ikke at det var biffsnadder jeg skulle ha da og kunne sagt fra før!!

    I det han sa det brøt samtlige rundt han ut i latter!

    Din tur!
     
    Kristian, Skarven, sutenai and 4 others like this.
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Dette med tidsoppfattelse er jo så ymse. I mine unge dager satt jeg på rullebåndssiden av innsjekkingsskranken på Fornebu, og en dag kom det en eldre islending og satte kofferten sin på båndet. 'Jeg skal med flyet til Island'.
    'Desverre',sa jeg, 'det er akkurat gått'. Fyren hisset seg opp og ble skikkelig bråkete inntil han spurte om når neste fly gikk. 'I morgen', svarte jeg. 'Å!' sa fyren, og plutselig var han blir som en sol. 'Går det SÅ snart'?
     
  3. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,217
    Likes mottatt:
    17,292
    Bonuspoeng:
    293

Del denne siden