Det er rett og slett helt utrolig at ViaTrumf aksepterer at Radisson oppfører seg på denne måten. Eller får de kanskje en form for kompensasjon fra Radisson uansett så lenge bookingen går via ViaTrumf? Ikke vet jeg, men frustrerende er det uansett. Dette er enda en av årsakene til at jeg nå stort sett booker Scandic eller Choice selv om Radisson har like gode/bedre alternativer i området.
Mon tro om det er like vanskelig å få uttelling for Radisson på kickback.no? Det skulle vært interessant å vite, for å se om problemet ligger hos Viatrumf, Radisson eller et mellomledd...
Hei. Så akkurat at Alibaba.com har kommet på ViaTrumf. Noen erfaringer? https://viatrumf.no/cashback/alibaba-trumf
Er mulig de bare aksepterer bonus på de dyreste valgene, og ikke på slikt som Member price, Dream deals, etc.. Dette er jo de aller fleste valgene man får & som først dukker opp til best pris etc. når man logger seg på som medlem. Men jeg vet ikke sikkert da jeg har prøvd å booke littt standard netter uten noen rabatter også, men med samme resultat sålangt. Er derfor jeg har etterlyst Viatrumt om litt spesifikk info angående Radisson. Og har også hintet om at det hele virker rimelig suspekt
Det beste med det er jo at de har egen link på viatrumf med "spesialpriser" som sender deg rett til dream deals tilbudet og kun priser fra dream deals kommer opp. Da jeg brukte denne linken ble ikke kjøpet registrert en gang, men da slapp jeg i det misnte å irritere meg over at det blir avvist om 6 mnd
Har også prøvd disse nye linkene....de slet med å bli registrert som du sier, da man ender med a bli bouncet litt mellom forskjellige utgaver av deres nettsider, så jeg måtte i ettertid sende in endel henvendelser på å få de registrert.. For øyeblikket har jeg 12 slike opphold som har ligget med status " Venter på avgjørelse" for å bli registrert siden Mars /April, med ventetid på optil 6 mnd på å kunne godkjennes & havne på kjøpslisten. Om dette går bra de så registreres de deretter som "Under behandling" og får da nye opptil 6 måndeder på å avvises / godkjennes.... Og når de da avvises igjen (100% sålangt) & jeg klager, så begynner hele mølla på en ny runde..... Tålmodighet er helt klart påkrevd.
Jeg booket for 30000 kr hos Radisson via Expedia for noen dager siden og idag tikket det inn 6000 kr i fratrekk på regningen fra Remember. Slik kan det også gjøres, Viatrumf! Jeg håper de rydder opp, men som skadebegrensning vil jeg anbefale å booke Radisson via 3. part.
Hadde booket en leiebil for sommerferien på Avis.no(ikke eurobonussidene) med ViaTrumf. Avbestillte leiebilen forrige uke(gratis avbestilling), i dag tikka det inn Trumf for denne (ca. 400kr) Takk skal dere ha.
Jeg har en sånn erfaring nylig fra dustin. Kjøpte noe som ganske dyr, blir registrert og utbetalt i løpet av ei uke. I mellomtiden kontakter de meg og sier at dessverre må ordren kanselleres fra deres siden, for de har uventet problemer med lagerbeholdning. Så der kom i underkant av 5000 poeng gratis inn
Gratulerer! Jeg har en avis fra viatrumf som enda ikke er utbetalt,nærmer seg et år. I tillegg har den stått som godkjent siste 3-4 mnd...
-respons på oppfølging på Telia, som ligger på forespørsel. : Det må gå 6 mnd, de er klar over at det ikke er gitt svar fra Telia.
På utestående jeg hadde hos Radisson, fikk jeg de til å heller avvise min viatrumf, for heller å få Radisson poeng registrert på kontoen der. Så overførte jeg deretter Radisson poengene til eurobonus. 30 000 Radisson poeng ble til 3.000 EB poeng. Men jeg opplever Expedia som den verste på Viatrumf. Jeg har bekreftet status på Expedia fra februar og april som ikke har blitt overført. Samt 3 bookinger i mai som fremdeles ikke er bekreftet.
Expedia får jeg alltid inn til slutt, men ganske varierende hvor fort. Har opplevd alt fra 1 uke til 2mnd etter endt ophold på booket hotell, men har alltid fått trumf og heller ikke hatt problemer med å få bookingene registrert.
Alltid ViaTrumf. Dette konverteres sef også automatisk til 3000 EB Points når Trumf saldoen støtt og stadig kommer til 200,- kr. Men ViaTrumf er ofte bare 1/3- eller 1/4-del av det å tjene Bonus poeng. Eksempelvis ViaTrumf+Hotels.com+SAS MC Premium. Bruker en rett nettleser og booker via en bærbar PC eller nettbrett, har jeg aldri hatt problem med å få Trumf poengene tjappt og greit inn på konto :-D
Expedia venter jeg også på 3 overnattinger , i fjor husker jeg at det tok nesten 6 måneder. Hva med Qatar Airways, bestilte 05 april, måtte sende inn en henvendelse da den ikke dukket opp, nå står den som venter på avgjørelse... reisen er ikke før i august så det blir vel ikke bekreftet før da?
Expedia funker, men overføring tar tid. Fy-listen min er: - Radisson - Budget - Austrian (da de var partner) Selv ikke om man tar video av hele bestillingsprosessen, får man poeng. Avvist hver gang - selv etter klage.