Registrering går alltid veldig kjapt. Innen en time i alle fall hos meg. Etter at oppholdet er gjennomført, tar det gjerne mange måneder. Men, den som venter på noe godt, osv.
Noen som har fått for ICE i det siste? Har en bestilling fra 5/6 som jeg ikke har fått for. Hadde også en fra 23/5 som kommer etter ca. 10 dager (hvis jeg husker rett).
Dere som bestilte Fjordkraft med ViaTrumf. Inne på Fjordkraft sine sider, står det ViaTrumf Strøm der under avtale eller bare Enkel Spotpris? Finner ingen antydning til at det er en viatrumf avtale, står ingenting om bindingstid. Etter jeg bestilte så måtte jeg kontakte kundeservice etter noen dager da de sa det var en feil, så de la inn bestillingen på nytt sa de. Så bare lurer da på om jeg faktisk har fått trumf avtalen eller bare en vanlig spotpris avtale...
Ja, ser i mail når jeg bestilte via viatrumf så står det enkel spotpris i bestillingen.. Sjekket bare kjapt vilkår inne på fjordkraft.no sine sider, og der sto det ingenting om bindingstid på 3 mnd eller noe som helst så derfor jeg begynte å stusse nå om jeg ikke har fått trumf avtalen likevel siden de måtte legge inn bestillingen på nytt via kundeservice...
Raske på kundeservice, åpnet en chat. Fikk svar med engang Var registrert med Trumf ja En bekymring mindre idag.
Av en eller annen grunn så framstår ikke "Trumf-avtalen" når man logger seg inn på Fjordkraft, slik det vil gjøre om man har "Eurobonus-avtalen. Har vært slik en stund, men usikker på hvorfor. Sikker fordi den egentlig ikke promoteres av Fjordkraft på link linje med EB-avtalen
Jeg sliter med at kjøp blir registrert. Er det noen nettlesere som er mer pålitelige enn andre for å få registrert? Prøvd både Safari og Chrome, men er lotto om det kommer inn.
Safari funker fint for meg. 100% uttelling om jeg ikke regner med Telia som for all del er registrert, men ikke utbetalt innen noen som helst rimelig tid. Følger du oppskriften på sletting av småkaker og bruk av privat vindu som er beskrevet i tråden?
Les hele oppskriften for å forstå hva som kan gjøre at andre firma som prisjakt får kickback i stedet for at den går til trumf og deg.
Tenker jeg installerer en ren versjon av Chrome som jeg utelukkende benytter til ViaTrumf, så er jeg safe.