Når eg klikka før i dag, så kom det kun opp 9,3% på comfort. Eg var nok uheldig, og sikkert midt i ein oppdatering eller noko Men 9,3% på heile nettbutikken er tipp topp!
Noen som tilfeldigvis har screenshot av Ice bonus fra den 13 juni?? 100% sikker på at Ice da var listet med over 600 kr i bonus, men har nå kun fått opp bekreftet 468 kr...
Hadde vært gøy å høre hvordan det står til med Telia for tiden. Er det ingen som har fått poeng fra dem her, og hvor lang tid tok det? Kjøpet mitt ble ikke registrert så jeg måtte lage en henvendelse på de. Etter en måned står det fortsatt på "venter avgjørelse". Hvor vanskelig kan det være av Telia å bekrefte at man har blitt kunde hos dem gjennom trumf? Fjordkraft ble heller ikke registrert så måtte opprette sak der også, men tok da bare et par timer før den fikk status godkjent/bekreftet. Føler at Viarumf setter forventningene når de skriver. "Vær oppmerksom på at det kan ta inntil 6 måneder før din sak er oppklart." Vuderer å sette Sherlock Holmes på saken. Det høres jo ut som dette er komplekse saker.
Har aldri handla hjå Telia, men dei gangane eg har etterregistrert handlar hjå andre VT-butikkar har det teke lang tid før dei har blitt bekrefta. At Fjordkraft stadfesta etter nokre timar er veldig uvanlig. Mi erfaring med etterregistrering er at poenga stort sett kjem, men at det tek laaaaang tid.
Skrev vel litt over i tråden at jeg fikk samme som på forespørsel som det står. Det er noen måneder siden jeg registrerte min sak, og mitt besøk hos Telia var søkbart. Men ved henvendelse ( om henvendelsen) var svaret at Viatrumf ikke kan gjøre noe før det er gått 6 måneder. Så da er det bare å vente " litt." og følge opp
Ingen som har prøvd å mase på Telia altså. Virker som en har blitt vant til at ting tar tid, men i vår digitale tidsalder hvor saksbehandling mer og mer går i retning av å bli automatisert skulle man tro ting gikk kjappere. Og jeg har ikke lest en eneste post som bekrefter at det kom poeng fra Telia. Det er greit dette med fakturering en gang i måneden osv, men her er det bare (i første omgang) snakk om å bekrefte at en handel har funnet sted, mao at man har blitt mobilkunde hos dem.
Joda, jeg mener det er noen bakover i tråden som har prøvd det også Men det er jo lov å sende en e-post eller to til Telia og gi oss tilbakemelding på hvordan det fungerer på forum.
illustrert vitenskap ligger nå inne på viatrumf med 35 kr i bonus. Jeg bestilte ett abonnement til 49 kr (+ 39 i frakt) som gir meg 2 blader av Illustrert vitenskap samt en tursekk i gave. En grei deal om du liker dette magasinet
Har dere fått de 600, eller kun 485? Hjelper vel ikke klage nå når man straks får de utbetalt antar jeg...
Bekreftet 468 hos meg også. Jeg sendte en henvendelse (Ny henvendelse -> "Mitt kjøp er registrert med feil kjøpesum og/eller feil Trumf-bonus" - dette kan tilsynelatende bare gjøres etter at status er Bekreftet) om det til kundeservice og viste til eposten de hadde sendt ut hvor det ble sagt at ICE skulle gi 600 i det aktuelle tidsrommet. De svarte raskt at de skulle se på det.