Jeg har en mistanke om at "butikkene" ikke velger å presenteres gjennom Viatrumf lenger pga. trøbbel. Siden trumf uteblir vil heller ikke folk betale regningene sine.
Liten observasjon bare; sist jeg tippet over til en ny "bonusnatt" hos Hotels.com sto bonusnatten som låst med en melding om at det kunne ta inntil 35 dager før den ble tilgjengelig fordi overnattingen måtte bekreftes av hotellet eller noe lignende... Det tok ganske nøyaktig 35 netter før denne ble tilgjengelig. Lurte på om dette kunne ha betydning for Viatrumf også, og selv om det selvfølgelig kan være tilfeldigheter ser jeg at mine 6 siste Hotels.com bestillinger har blitt bekreftet på Viatrumf etter 34 - 36 dager.
Nja, nå er jo ikke 2,9 prosent det beste tilbudet da, men det skal vel mye til for å finne noe bedre på viatrumf. Det er jo bedre enn ingenting, men der at Sony sine går for 3090, minus 25% mva står en da med en trumfbonus på 67,2 kroner og det er jo ikke så alt for mye sånn egentlig. Med overføring til SAS gir jo det da 907 eurobonuspoeng, mens bruk av mastercard premium gir 464 poeng på kortbruken. Det blir jo poeng ut av det, men desto bedre trumf-prosent desto bedre.
800 trumfkr fra Fjordkraft bekreftet og overført i dag Bestilte 30. august, like før de forsvant fra Viatrumf.
Jeg har heller ikke hørt noe om et kjøp gjort 27.08. Har lagt inn henvendelse på på Viatrumf sine sider, og kontaktet Fjordkraft som har bekreftet pr SMS at alt er Ok og at «poengene» vil bli utbetalt.
Flere her som har erfaring med at wype er sykt treige med å sende epost med login-detaljer? Brukte en "gratismail" ([email protected]). Med netflix og alle andre abb.tjenester kommer da eposten frem til min gmail, men tolker det som en ny nettadresse, men ikke hos wype. Prøvde også å sende "recovery mail" til den eksakte adressen, men har ennå til gode å motta noe. Blir irritert hvis jeg begynner å bli trukket for noe jeg ikke har fått, kjenner jeg. Er vel hvertfall 4-5 dager siden jeg opprettet kontoen, nå..
Jeg hadde samme problem her og måtte ringe inn for å få fikset det. Det kom frem at +-tegnet var rett og slett fjernet fra adressen, så brukernavnet var [email protected]. Standardpassordet hos Wype er hendig nok postnummeret ditt, så du kan forsøke å logge inn med det.
Har heller ikke fått registrert mine 800 kr fra august. Har lagt inn henvendelse, men det skjer ikke stort.
Etter å ha mast på Avis siden januar(!), så har nå leie i desember i fjor gått fra "Avvist" til "Bekreftet"! Det er bare å stå på kravene. Litt surt at jeg får Trumfen etter 1/9, men 13,5 x 960 er fortsatt mer poeng enn 0.
Noen som har fått poeng på viatrumf på den Telia mobilabonnement? Har hatt i snart to mnd uten å fått.